سه شنبه ۱۰ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۴۱
کد مطلب : 32365
منبع : شهر نیوز
حضرت آيت‌الله العظمي وحيد خراساني در ديدار شهردار قم مطرح كرد:

اهتمام جدي شهرداري به اقامه دين در شهر و حل مشكلات مردم

قم نيوز : قم نگار: يكي از مراجع تقليد با اشاره به اينكه مذهب و مملكت به قم وابسته است و اينجا مركز ايران و قطب جهان تشيع به شمار مي‌رود افزود: بايد ابتدا مذهب شيعه احيا شود و پس از اقامه دين به مشكلات مردم رسيدگي شود.
اهتمام جدي شهرداري به اقامه دين در شهر و حل مشكلات مردم
به گزارش قم نگار، حضرت آيت‌الله العظمي حسين وحيد خراساني ظهر امروز در ديدار شهردار و رئيس شوراي اسلامي شهر قم با بيان اينكه قم داراي دو خصوصيت مهم است گفت: شهر قم در وهله اول عش آل محمد(ص) است و در وهله دوم اين شهر مركز حوزه علميه تمام جهان تشيع به شمار مي‌رود.

وي گفت: يعني اينكه حوزه قم امروز طراز اول تشيع در دنيا است و از كشورهاي مختلف و ممالك اسلامي به اين حوزه مراجعه مي‌كنند.

اين مرجع تقليد با بيان اينكه خدمت به قم امري بسيار مهم است و بايد در اين شهر به گونه‌اي عمل كنيد كه مذهب هرچه بيشتر احيا شود، تصريح كرد: مهم‌ترين عمل احياي امر آل محمد(ص)‌ است و بايد مراسم‌هاي شهادت حضرت زهرا(س)، حضرت علي(ع) و امام صادق(ع) به شكل بسيار با شكوهي برگزار شود.

وي خطاب به شهردار قم گفت: حال كه شما فرزند پيامبر هستيد بايد در اين عرصه مضاعف وارد عمل شده و مراسم‌هاي ديني با شكوه بسيار بيشتري برگزار شود.

حضرت آيت‌الله العظمي وحيد خراساني اظهار كرد: اگر مي‌خواهيد در امور موفق باشيد بايد خودتان و كارمندان شهرداري هر روز قدري از قرآن را خوانده و آن را به امام زمان(عج) هديه كنند كه اين اقدام اكسير عظيم است و دست حضرت بالاي سر شما خواهد بود و كارهايتان به پيش مي‌رود.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdciwpap.t1arq2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما