يکشنبه ۱۷ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۲۱:۲۴
کد مطلب : 21385

بیش از ۸ میلیون زائر از شهر قم در ایام نوروز بازدید کردند

قم نيوز : قم نیوز: معاون امور زائران استانداری قم گفت: بیش از ۸ میلیون زائر از شهر قم در ایام نوروز بازدید کردند و در این زمینه باید از تلاش مسئولان مختلف برای ارائه خدمات نوروزی به زائران شهر قم تشکر کرد.
بیش از ۸ میلیون زائر از شهر قم در ایام نوروز بازدید کردند
به گزارش قم نیوز، سید ابوالفضل اسماعیلی عصر امروز در نخستین جلسه شورای اداری استان قم در سال ۹۳ تشکیل ستاد زائرین استان قم برای سفرهای نوروزی را امری بسیار مهم و اساسی برای استان قم دانست و اظهار کرد:تدوین و ابلاغ اهم فعالیت ها به دستگاه‌های مختلف اجرایی استان قم نیز از دیگر فعالیت‌های این مجموعه برای ایام نوروز بوده است.

سرپرست معاونت هماهنگی امور زائرین استان قم با اشاره به اینکه ستاد به صورت شبانه روزی فعالیت کرده است خاطر نشان کرد: ۱۰ هزار نفر در ایام نوروز به مردم و زائران استان قم خدمات ارائه می‌کردند.

وی با اشاره به اینکه باید از دستگاه‌های مختلف استان قم تشکر کرد خاطر نشان کرد: در این زمینه ایجاد امنیت بسیار مهم و اساسی است زیرا این موضوع برای استاندار قم نیز بسیار مهم و اساسی بوده است، زیرا امنیت لحظه تحویل سال در حرم مطهر جمعیت بسیار زیادی حضور پیدا کردند و بر همین اساس تمهیدات لازم اندیشیده شد.

اسماعیلی فعالیت ۵ هزار نفر نیروی امدادی را بسیار شگفت دانست و عنوان کرد: ۱۴ ایستگاه در این عرصه خدمات خود را ارائه کرده است و باید از این مجومعه نیز تشکل کرد.

وی اسکان زائران را فعالیتی بسیار سخت دانست و اظهار کرد: آموزش و پرورش و بوستان‌های شهری در این زمینه مساعدت بسیار زیادی را داشتند و خدمات بسیار زیادی را ارائه کردند.

وی با اشاره به اینکه ۱۵ بوستان نیز در این فعالیت بسیار زیادی را برای ارائه خدمات بر عهده داشتند اظهار کرد: فعالیت‌های نانوایی‌ها به صورت شبانه روزی در اطراف حرم مطهر نیز از برنامه‌های اصلی این مجموعه بوده است.

وی با اشاره به اینکه ترافیک در ایام نوروز قم نیز بسیار کاهش پیدا کرده بود عنوان کرد: تمهیدات زیادی از جمله پارکینگ‌های بسیار زیادی برای مهار ترافیک در نظر گرفته شده بود تا ترافیک در ایام نوروز در شهر قم مهار شود و این موضوع در استان قم محقق شد.

خاکی نقش بولوار پیامبر اعظم (ص) را برای کاهش ترافیک قم بسیار مهم ارزیابی کرد و خاطر نشان کرد: بسیج و صدا سیما و بخش‌های رسانه‌ای نیز فعالیت بسیار زیادی را بر عهده داشتند و اخبار را به صورت شایسته رسانه‌ای کردند که در همین جا باید از تمامی فعالیت‌های این عزیزان تشکر کرد.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdciwpar.t1azv2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما