شنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۱۵:۰۵
کد مطلب : 16345
فرمانده انتظامی قم:

شعار مرگ بر آمریکا، موضع ما نسبت به خوی استکباری آمریکا است

قم نيوز : قم نیوز: فرمانده انتظامی قم گفت: بعد از گذشت ۳۵ سال از پیروزی انقلاب هنوز هیچ تغییری در رفتار آمریکایی‌ها دیده نمی شود بنابراین شعار مرگ بر آمریکا همچنان به قوت خود باقی است.
شعار مرگ بر آمریکا، موضع ما نسبت به خوی استکباری آمریکا است
به گزارش قم نیوز، سردار کاظم مجتبایی، درباره اهمیت برگزاری باشکوه راهپیمایی13 آبان اظهار کرد: حضور در راهپیمایی 13 آبان امری مسلم است و همه مردم انقلابی و ولایتمدار براساس وظیفه ای که دارند در این راهپیمایی حضور می یابند.
 
فرمانده نیروی انتظامی قم افزود: مسئولین به طریق اولی وظیفه دارند به عنوان پیشگامان نظام، دوشادوش مردم در این راهپیمایی حضور یابند.
 
وی بر تکرار شعار مرگ بر آمریکا در راهپیمایی روز مبارزه بر استکبار جهانی تاکید کرد و گفت: این شعار موضع نظام جمهوری اسلامی در برابر رفتار خصمانه و خوی استکباری آمریکا است.
 
فرمانده انتظامی قم تصریح کرد: بعد از گذشت 35سال از پیروزی انقلاب هنوز هیچ تغییری در رفتار آمریکائی ها دیده نمی شود بنابراین شعار مرگ بر آمریکا همچنان به قوت خود باقی است.
 
فرمانده نیروی انتظامی قم خاظر نشان کرد: فرماندهان و کارکنان نیروی انتظامی استان قم، علاوه بر اینکه تامین امنیت برگزاری این مراسم باشکوه را بر عهده دارند به همراه خانواده هایشان در این راهپیمایی حضور می یابند.
 
انتهای پیام/ 125
https://qomnews.ir/vdciwpaz.t1aq52bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما