شنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۹:۵۵
کد مطلب : 28685
رئیس هیئت امنای شهرک صنعتی شکوهیه:

کارخانه‌های شهرک شکوهیه نیازمند نیروی انسانی است

قم نيوز : قم نیوز: رئیس هیئت امنای شهرک صنعتی شکوهیه گفت: امروزه کارخانجات شهرک شکوهیه نیازمند نیروی انسانی است زیرا در استان قم در عرصه تامین کارگر تقاضا بیشتر از عرضه شده است.
کارخانه‌های شهرک شکوهیه نیازمند نیروی انسانی است
به گزارش قم نیوز ، محمدرضا عالمی طی نشست خبری که ظهر امروز در سالن جلسات اداره‌ کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قم برگزار شد، دهه فجر را یکی از برجسته‌ترین مناسبت‌های انقلاب اسلامی دانست و اظهار کرد: پایداری نظام به بزرگداشت مناسبت‌های انقلابی و زنده نگه داشتن ارزش‌ها وابسته است.
 
وی اضافه کرد: این 10 روز می‌تواند اساسنامه‌ای را برای ملت و مسئولان تبیین کند و هر چقدر با شکوه‌تر برگزار شود در جامعه و جهان بازخورد بیشتری خواهد داشت و مشت محکمی بر دشمنان جهان خواهد بود.
 
رئیس هیئت امنای شهرک صنعتی شکوهیه با بیان اینکه باید فلسفه وجودی کار خود را مشخص کنیم، گفت: ملتی که امروزه در ایران اسلامی با امنیت کامل زندگی می‌کنند باید بدانند بسیاری از داشته‌های خود را مدیون افرادی هستند که در انقلاب اسلامی خون خود را ایثار کرده‌اند.
 
وی ادامه داد: امروزه کارخانجات شهرک شکوهیه نیازمند نیروی انسانی است زیرا در استان قم در عرصه تامین نیروی انسانی کارگر تقاضا بیشتر از عرضه شده است و افرادی که نیازمند شغل هستند می‌توانند به بخش‌های مختلف این شهرک مراجعه کنند.
 
انتهای پیام/136
https://qomnews.ir/vdciwqar.t1avv2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما