پنجشنبه ۲ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۲۰:۲۳
کد مطلب : 25615

سقوط قاچاقچی مواد مخدر از ساختمان 5 طبقه

قم نيوز : قم نیوز: رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر گفت: یکی از قاچاقچیان حرفه‌ای و سابقه‌دار مواد مخدر، قبل از دستگیری از پنجره یک ساختمان 5 طبقه بیرون پرید و در دم جان باخت.
سقوط قاچاقچی مواد مخدر از ساختمان 5 طبقه
به گزارش قم نیوز به نقل از پایگاه خبری پلیس، منوچهر طالبی اظهار کرد: با تلاش ماموران مبارزه با مواد مخدر استان قم، دو نفر قاچاقچی که با عزیمت به قم مقادیر قابل توجهی مواد مخدر از نوع هروئین به این استان منتقل کرده بودند، شناسایی و دستگیر شدند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان قم با اشاره به نحوه دستگیری این افراد، افزود: پس از شناسایی محل اختفای قاچاقچیان، مسیرهای فرار افراد مذکور مسدود و نهایتاً در یک عملیات ضربتی قبل از متواری شدن دستگیر شدند.

وی گفت: سپس با بازرسی از داخل خودروی قاچاقچیان یک بسته هروئین به وزن حدود یک کیلوگرم کشف شد.

طالبی اضافه کرد: حین اجرای این عملیات با کسب خبری مبنی بر حضور یکی از قاچاقچیان تحت تعقیب این یگان که حدود دو ماه قبل ۵ کیلوگرم هروئین را به قم منتقل کرده بود و تمام سرشاخه‌ها دستگیر شده اما وی به محض اطلاع متواری شده بود با کسب دستور از مقام قضایی استان بلافاصله اکیپی دیگر از ماموران مبارزه با مواد مخدر استان مخفیگاهش را شناسایی و برای دستگیری نامبرده وارد عمل شدند.

وی بیان کرد: در ادامه با ورود به مخفیگاه متهم، وی برای فرار از قانون و با علم به اینکه مشمول مجازات سختی خواهد بود، با آویزان شدن از پنجره آشپزخانه طبقه پنجم، قصد فرار داشت که سقوط کرد و در دم جان باخت.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قم افزود: با اعلام موضوع به قاضی ویژه قتل و انجام اقدامات قانونی، متوفی به عوامل بهشت معصومه تحویل داده شد.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdciwqar.t1awz2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما