پنجشنبه ۴ شهريور ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۳۰
کد مطلب : 41275
منبع : خبرگزاری فارس
استاندار قم تأکید کرد

لزوم توجه مسؤولان ملی به افزایش مأموریت‌های بسیج در حوزه امنیتی

قم نيوز : قم نیوز: استاندار قم گفت: افزایش مأموریت‌های بسیج در حوزه‌های امنیتی، برطرف‌کردن ضعف قوانین در امور مربوط به اتباع بیگانه و مهاجرت و مبارزه همه جانبه با مصرف و تولید انواع مواد مخدر باید مورد توجه مسؤولان ملی قرار گیرد.
لزوم توجه مسؤولان ملی به افزایش مأموریت‌های بسیج در حوزه امنیتی
به گزارش قم نیوز، سید مهدی صادقی ظهر امروز در جلسه شورای اداری استان قم و آیین افتتاح همزمان 186 پروژه عمرانی که در تالار معصومیه(س) برگزار شد، با تأکید بر اینکه همدلی مطلوبی میان مردم، مسؤولان و شخصیت‌های برجسته قم وجود دارد، اظهار کرد: تاکنون از این بستر برای پیشبرد اهداف مورد نظر دولت تدبیر و امید استفاده مطلوبی شده است.

وی با بیان اینکه دولت تدبیر و امید در استان قم عملکرد مناسبی داشته است، اضافه کرد: مردم با صبر و شکیبایی مشکلات را تحمل کرده و برای پیشبرد اهداف دولت مشارکت داشته‌اند.

استاندار قم خاطرنشان کرد: استفاده از نیروهای معتدل و متعهد به ارزش‌های نظام اسلامی، جلوگیری از افراط‌گرایی سیاسی و اعتقادی، تعامل با جریان‌های سیاسی، استفاده از ظرفیت‌های مختلف برای تقویت امنیت، رسیدگی به معضلات امنیتی، برنامه‌ریزی بلند مدت برای رفع مشکلات، پرهیز از حاشیه‌سازی‌ها، توجه جدی به حاشیه‌نشینی و شهرک‌های جدید به عنوان یکی از چالش‌ها، تقویت پلیس و مشارکت‌دهی مردم در طرح‌های انتظامی و امنیتی، پیشگیری در حوزه کاهش جرائم، رفع موانع تولید و اجرایی ارکان اقتصاد مقاومتی از اولویت‌های دولت تدبیر و امید در قم است.

وی با تأکید بر اینکه دولت تدبیر و امید باید با وجود شخصیت‌های برجسته ملی نسبت به تأمین امنیت قم نگاه ویژه داشته باشد، تصریح کرد: افزایش مأموریت‌های بسیج در حوزه‌های امنیتی، برطرف‌کردن ضعف قوانین در امور مربوط به اتباع بیگانه و مهاجرت و مبارزه همه جانبه با مصرف و تولید انواع مواد مخدر باید مورد توجه مسؤولان ملی قرار گیرد.

صادقی با اشاره به وجود زیرساخت‌های مطلوب حوزه فناوری اطلاعات در استان قم عنوان کرد: ‌با وجود بسترهای مطلوب توجه دولت نسبت به فعال‌سازی ظرفیت‌های فناوری اطلاعات در قم باید بیشتر شود.

نماینده عالی دولت در قم با بیان اینکه استفاده بهینه از حوزه آی‌.سی‌.تی باید مورد توجه قرار گیرد، اظهار کرد: در راستای اجرای عملی همدلی و زمینه‌سازی پیشرفت و توسعه اقدامات مطلوبی توسط استانداری قم انجام شده و امیدواریم دولت برای سیاست‌های کلی خود با استفاده از ظرفیت‌ها به اهداف مورد نظر برسد تا سبب رضایتمندی مردم و رهبری شود.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdciwra5.t1azy2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما