چهارشنبه ۶ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۵۱
کد مطلب : 29215
رئیس‌جمهور در افتتاح آزاد راه قم- گرمسار؛

بخش خصوصی باید حامی دولت باشد

قم نيوز : قم نیوز: رئیس جمهور بابیان اینکه بخش خصوصی باید جرأت کار پیدا کند خاطرنشان کرد: بخش خصوصی باید احساس کند که دولت حامی آن است و در رأس امور مقام معظم رهبری در این زمینه تلاش فراوانی کرده‌اند.
بخش خصوصی باید حامی دولت باشد
به گزارش قم نیوز، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین حسن روحانی عصر امروز در مراسم افتتاح آزاد راه قم- گرمسار اظهار داشت: این آزاد راه در مسیر ۱۳ استان واقع‌شده است که قم- تهران و سمنان را به خراسان رضوی مرتبط می‌کند و بخش دوم محور مشهد به سمت نیشابور است که امید است آغاز و عملیاتی شود
.
رئیس‌جمهور افزود: اهمیت آزاد راه قم- گرمسار این است که حرم تا حرم است و این مسئله میمنت و مبارکی خاصی دارد.

روحانی با تأکید بر اینکه باید کشور به سمت توسعه برود، گفت: اگر رفاه برای جامعه، اشتغال برای جوانان و رونق اقتصادی می‌خواهیم راهی جز توسعه وجود ندارد و در کنار این‌ها باید توسعه فرهنگی، اجتماعی و سیاسی صورت بگیرد تا به توسعه جامع دست ‌یابیم.

وی خاطرنشان کرد: برای طراحی برنامه‌ها نظارت، هدایت و اتصال بخش‌های غیردولتی لازم است و اگر خود دولت برنامه‌ریزی نماید و خودش هم مجری باشد خیری در آن نیست.

رئیس‌جمهور افزود: اگر دولت کارفرما و پیمانکار باشد نمی‌توان خوب کار کرد و مجری باید بخش‌های غیردولتی باشد و باید دولت کم‌کم جاده‌ها را هموار کند و همین‌که کار را رها نماید و به بخش خصوصی بسپارد.

روحانی بابیان مشکلات نظام بوروکراسی گفت: دنبال این هستیم که تسهیلات را در اختیار بخش خصوصی قرار دهیم و این کار شدنی است و بخش خصوصی و بانک‌ها را باید در این مسیر راه بیندازیم.

وی بابیان اینکه بخش خصوصی باید جرأت کار پیدا کند خاطر نشان کرد: بخش خصوصی باید احساس کند که دولت حامی آن است و در رأس امور، مقام معظم رهبری در این زمینه تلاش فراوانی کرده‌اند.

رئیس‌جمهور از خیروبرکت سفرهای استانی تلاش بیشتر مسئولان در انجام پروژه‌ها دانست و گفت: این پروژه در زمان بسیار کوتاهی در طول کمتر از ۲ سال به این جا رسانده شد که افتتاح رسمی شد.

روحانی با تشکر از قرارگاه خاتم‌الانبیاء خاطرنشان کرد: این قرارگاه بار جنگ را به دوش داشت و فرزندان این مرزوبوم در ۸ سال تلاش بسیار عظیمی را انجام دادند.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdciwrar.t1a3z2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما