چهارشنبه ۳ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۴۸
کد مطلب : 22285

پذیرش دانشجو در مرکز آموزش الکترونیکی دانشگاه قرآن و حدیث

قم نيوز : قم نیوز: رئیس مرکز آموزش الکترونیک دانشگاه قرآن و حدیث از شرایط ثبت‌نام پذیرش دانشجو در مرکز آموزش الکترونیکی دانشگاه قرآن و حدیث خبر داد.
پذیرش دانشجو در مرکز آموزش الکترونیکی دانشگاه قرآن و حدیث
به گزارش قم نیوز، علیرضا سرمدی با اشاره به نحوه پذیرش مرکز آموزش الکترونیکی دانشگاه قرآن و حدیث اظهار کرد: این مرکز در سال‌جاری در نظر دارد از بین طلاب واجد شرایط در مقطع کارشناسی ارشد برای ورودی سال ۹۳، پذیرش دانشجو از طریق آزمون اختصاصی داشته باشد.

وی ادامه داد: در رشته‌هایی که جذب دانشجو صورت می‌گیرد شامل رشته‌های علوم قرآن و حدیث، علوم حدیث گرایش نهج‌البلاغه،‌ علوم حدیث گرایش تفسیر اثری و علوم حدیث گرایش کلام و عقاید است.

رئیس مرکز آموزش الکترونیک دانشگاه قرآن و حدیث عنوان کرد: تحصیل در مرکز آموزش الکترونیکی دانشگاه قرآن و حدیث به شیوه مجازی است و دانشجویان تنها از طریق اینترنت درس‌های خود را مطالعه کرده و با استادان در ارتباط هستند و در صورت نیاز اقدام به رفع اشکال می‌کنند.

وی یادآور شد: افراد شرکت‌کننده دروسشان را به طور کامل از طریق غیرحضوری و مجازی می‌گذرانند و تنها برای آزمون‌ها در یکی از مراکز قم، شهر ری و ۳۸ نقطه کشور می‌توانند شرکت کنند.

رئیس مرکز آموزش الکترونیک دانشگاه قرآن و حدیث عنوان کرد: این دانشگاه یکی از موفق‌ترین مراکز در زمینه آموزش الکترونیکی است که استفاده از شبکه اینترنت و امکان بهره‏گیرى از آموزش‌هاى خود را براى گروهی از مشتاقان فراهم می‌کند.

سرمدی خاطرنشان کرد: پس از آزمون پایانی مدرکی به دانشجویان اعطا می‌‌شود که مورد تایید وزارت علوم در مقطع کارشناسی ارشد است.

وی با اشاره به شرایط ثبت‌نام دانشجویان گفت: دانشجویان برای ثبت‌نام در این آزمون اختصاصی یا باید حداقل مدرک سطح ۲ حوزه علمیه را داشته باشد یا مدرک لیسانس وزارت علوم را به همراه پایه سه حوزه داشته باشد تا بتوانند در آزمون اختصاصی شرکت کنند.

رئیس مرکز آموزش الکترونیک دانشگاه قرآن و حدیث یادآور شد: علاقه‌مندان برای ثبت‌نام می‌توانند به سایت مرکز آموزش الکترونیک دانشگاه قرآن و حدیث به نشانی www.vu.qhu.ac.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdciwrar.t1arv2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما