چهارشنبه ۲۸ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۳۰
کد مطلب : 51085
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم
با هدف کاهش بار ترافیکی بلوار دانشگاه

عملیات اجرایی فاز 2 خیابان کوثر در پردیسان آغاز شد

قم نيوز : قم نیوز: شهردار منطقه هشت قم از آغاز عملیات اجرایی احداث فاز 2 خیابان کوثر حدفاصل بلوار امام صادق(ع) تا بلوار شهیدان تقوی در پردیسان خبر داد.
عملیات اجرایی فاز 2 خیابان کوثر در پردیسان آغاز شد
عملیات اجرایی فاز 2 خیابان کوثر در پردیسان آغاز شد
به گزارش قم نیوز، سیدعبدالله سلیمانی با اشاره به آغاز عملیات اجرایی فاز 2 خیابان کوثر گفت: این خیابان حدفاصل بلوار امام صادق(ع) تا بلوار شهیدان تقوی قرار گرفته است.

وی با اشاره به اهداف اجرای این پروژه تصریح کرد: این خیابان با هدف کاهش بار ترافیکی بلوار دانشگاه و دسترسی آسان به شهر قم از مسیر بلوار امام صادق(ع) احداث خواهد شد.

شهردار منطقه هشت قم طول این خیابان را 500 متر عنوان کرد و گفت: اعتباری بالغ بر یک میلیارد ریال برای اجرای این پروژه پیش‌بینی شده است.

وی زمان‌بندی پیش‌بینی شده برای این پروژه را سه ماه عنوان کرد و افزود: با توجه به اینکه به دلیل مشکلات زیاد ساکنین در این محله که خیابان به صورت خاکی است و درخواست‌های متعدد اهالی به منظور احداث این خیابان و سهولت دسترسی به بلوار امام صادق، بلوار غدیر و شهر قم، احداث خیابان در دستور کار منطقه هشت قرار گرفته است.

سلیمانی افزود: امیدواریم اجرای این پروژه و تحویل آن در موعد مقرر موجب رضایتمندی هرچه بیشتر شهروندان و کاهش بار ترافیکی شوارع و محورهای منتهی به منطقه خصوصاً بلوار دانشگاه و شهروند باشد.
 انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdciwuaw.t1azv2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما