شنبه ۱ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۰۰
کد مطلب : 42805
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم

ساخت و ساز غيرقانوني در قم به صفر رسيده است

قم نيوز : قم نیوز: مديركل پيشگيري و رفع تخلفات شهري شهرداري قم گفت: امروز مي توانيم ادعا كنيم ساخت و سازهاي خلاف خصوصا ساختمان هاي غيرقانوني از كف در مناطق حاشيه‌اي شهر قم از جمله مناطق دو، ۶ و پنج به صفر رسيده است.
ساخت و ساز غيرقانوني در قم به صفر رسيده است
به گزارش قم نیوز، احمدرضا شفيعي با تاكيد بر جلوگيري از ساخت و سازهاي غيرقانوني در سطح شهر، خاطرنشان كرد: شهرداري ساليانه هزينه هاي زيادي براي نظارت بر ساخت و ساز و صدور پروانه صرف مي كند و نياز است شهروندان نيز همكاري كرده و از ساخت و ساز غيرقانوني خودداري كنند.

وي با بيان اينكه شهرداري قم در ماه هاي اخير در بخش نظارت بر ساخت و سازها نيز برنامه هاي ويژه‌اي را در دستور كار داشته است، خاطرنشان كرد: با هماهنگي هاي صورت گرفته با مسئولين قضايي و دريافت حكم مربوطه امروز ساخت و سازهاي خلاف قانون به حداقل رسيده است.

وي با تاكيد بر نظارت ويژه بر ساخت و سازهاي شهري، گفت: امروز مي توانيم ادعا كنيم ساخت و سازهاي خلاف خصوصا ساختمان هاي غيرقانوني از كف در مناطق حاشيه‌اي شهر قم از جمله مناطق دو، ۶ و پنج به صفر رسيده است.

مديركل پيشگيري و هماهنگي خدمات شهري شهرداري قم بيان كرد: چنانچه در طبقات و محل‌هاي محصور ساخت و سازي بدون مجوز شهرداري باشد شهرداري قم به اذن قانونگذار ورود كرده و از ساخت و ساز خلاف جلوگيري مي‌كند.

وي با تاكيد بر همكاري دو جانبه سيستم قضايي و شهرداري قم براي جلوگيري از اقدامات خلاف قانون در شهر، گفت: در اين زمينه شهرداري به طور كامل با هماهنگي قانونگذار از هرگونه ساخت و ساز غيرقانوني جلوگيري مي كند.

شفيعي تصريح كرد: نظارت بر ساخت و سازها يكي از وظايف قانوني شهرداري و در راستاي حفظ نظم و انضباط شهري است و تمام توان خود را براي جلوگيري از اقدامات غيرقانوني در اين زمينه به كار مي گيريم.
 

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdciwva5.t1aru2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما