دوشنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۴۵
کد مطلب : 47855
منبع : خبرگزاری فارس
رئيس هیأت‌‌ بوكس استان قم خبر داد

انتخاب مربي با سابقه بوكس قم براي هدايت تيم ملي جوانان

قم نيوز : قم نیوز: رئيس هیأت‌‌ بوكس استان قم از انتخاب مربي با سابقه بوكس قم براي هدايت تيم ملي جوانان ايران در راه اعزام به رقابت‌هاي برون‌مرزي سال جاري خبر داد.
انتخاب مربي با سابقه بوكس قم براي هدايت تيم ملي جوانان
به گزارش قم نیوز، مجید عباس‌زاده امروز اظهار کرد: با وحدت و همدلی که بین تمام بخش‌های زیر مجموعه هیأت‌‌ بوکس استان قم قرار دارد، خوشبختانه شاهد دست‌یابی به موفقیت‌های متعددی در عرصه قهرمانی این رشته هستیم و علاوه بر مدال‌هایی که این رشته کسب کرده، در تیم‌های ملی نیز بوکسورهای قم حضور دارند.

وی ادامه داد: قم به واسطه اینکه مربیان پرتوان، با دانش و با تجربه‌ای در این رشته دارد، یکی از استان‌های سازنده بوکس ایران است که هر ساله استعدادهای جدیدی را در میادین مختلف کشوری معرفی می‌کند و از تمام رده‌های سنی مسابقات قهرمانی کشور نیز مدال می‌گیرد.

رئیس هیأت‌‌ بوکس استان قم بیان کرد: خوشبختانه با وجود دو مکان اختصاصی در مجموعه ورزشی راحله و در مجموعه ورزشی جهان‌پهلوان تختی قم که تعلق به فعالیت‌های رشته بوکس دارد، برنامه‌های متنوعی برای تداوم پیشرفت این رشته اجرا می‌کنیم و چنانچه حمایت مالی خوبی از این رشته شود، در آینده از میادین مختلف برون‌مرزی برای ورزش قم و کشورمان قطعا افتخارات زیادی کسب می‌کند.

وی در ادامه به یکی از دستاوردهای جدید بوکس قم در سال 1396 اشاره کرد و افزود: سارنگ عسگری مربی ارزنده بوکس استان قم که یکی از با سابقه‌ترین مربیان این رشته در استان و کشور محسوب می‌شود، از سوی فدراسیون به عنوان مربی تیم ملی بوکس جوانان ایران انتخاب شد.

عباس‌زاده تصریح کرد: این یک اتفاق بزرگ برای بوکس قم است، یعنی اینکه ما ظرفیت و توانمندی‌ بسیار بالایی در این رشته داریم و با وجود مربیانی همچون عسگری در کنار چندین مربی با تجربه و چهره‌های جوان این رشته، بوکس قم همچنان می‌تواند در سطح کشور بدرخشد و عناوین خوب کسب کند.

وی یاد آور شد: عسگری سال‌ها تجربیات ارزنده خود از حضور در میادین مختلف این رشته ورزشی را اکنون در اختیار نسل جوان و جویای نام این رشته قرار می‌دهد، به ویژه اینکه برای پیشرفت بوکس قم رویکرد هیأت‌‌ توجه به رده‌های سنی پایه و استعدادیابی است و مربی با سابقه‌ای همچون عسگری بعد از خدمات خوب خود به بوکس قم، اکنون در سطح کشور برای تیم ملی جوانان مربیگری می‌کند.

رئیس هیأت‌‌ بوکس استان قم در پایان اظهار کرد: تیم ملی بوکس جوانان ایران میادین مهمی پیش‌رو دارد و به همین منظور با حضور مربی قمی این تیم یعنی سارنگ عسگری، تمرینات تیم ملی جوانان هم اکنون به میزبانی مجموعه ورزشی شهید شیرودی تهران در جریان است.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdciwva5.t1ayw2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما