دوشنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۲۴
کد مطلب : 30835
نایب‌رئیس هیئت تنیس قم:

تنیسور قمی قهرمان مسابقات تنیس انفرادی بانوان کشور شد

قم نيوز : قم نیوز: نایب‌رئیس هیئت تنیس قم با بیان اینکه تنیس قم از نبود زمین سرپوشیده رنج می‌برد، گفت: تنیسور قمی قهرمان مسابقات تنیس انفرادی بانوان کشور شد.
تنیسور قمی قهرمان مسابقات تنیس انفرادی بانوان کشور شد
به گزارش قم نیوز، فائزه خداکرمی اظهار داشت: مسابقات تنیس بانوان کشور در گروه مناطق در قالب ۲ گروه و منطقه برگزار شد و در نهایت یک تنیسور بانوی قمی موفق به قرار گرفتن بر سکوی قهرمانی این رقابت‌ها شد.

وی افزود: زینب السادات حسینی تنیسور بانوی قمی در مسابقات قهرمانی کشور در گرگان موفق شد با شکست دادن تمامی حریفان خود به دیدار نهایی صعود کند و با برتری ۲ بر صفر برابر آناهیتا ابوالحمزه از مازندران در فینال، قهرمان شود.

نایب‌رئیس هیئت تنیس قم گفت: این تنیسور قمی در مسابقه برابر نماینده مازندران در فینال موفق شد با نتایج ۶ بر ۲ و ۷ بر ۵ به یک پیروزی دشوار در مسابقه سنگین و طولانی دست پیدا کند و در میان ۲۸ تنیسور حاضر در مسابقات منطقه ای قهرمانی این مسابقات را کسب کند.

خداکرمی درباره حضور بانوان تنیسور قم در لیگ برتر کشور بیان کرد: تیم تنیس ویونا اسپورت قم سال گذشته در لیگ برتر تنیس حاضر بود و با وجود این که برای نخستین بار حضور در چنین سطحی را تجربه می‌کرد عملکرد خوبی داشت و به مقام چهارم رسید.

وی عنوان کرد: تیم تنیس ناصر امین قم نیز فصل گذشته با کسب عنوان نایب قهرمانی لیگ دسته اول کشور به لیگ برتر تنیس صعود کرد و در صورتی که حمایت بخش خصوصی از این تیم‌ها ادامه یابد، تنیس قم امسال با ۲ تیم در لیگ برتر بانوان شرکت می‌کند.

نایب‌رئیس هیئت تنیس قم خاطرنشان کرد: برنامه تمرینی تنیسورهای بانوی قمی در آکادمی تنیس شهید حیدریان قم انجام می‌شود البته تنیس قم از نبود یک زمین سرپوشیده رنج می‌برد و عمده‌ترین نیاز تنیس قم به ویژه در بخش بانوان، زمین تنیس سرپوشیده است.

انتهای پیام/ ۱۳۲
https://qomnews.ir/vdciwvap.t1aup2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما