شنبه ۲۹ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۰۸
کد مطلب : 29855
رئیس هیئت کشتی قم:

نخستین مدال بین‌المللی ورزش قم در سال ۹۴ به‌دست آمد‌

قم نيوز : قم نیوز: رئیس هیئت کشتی قم با بیان اینکه حضور تیم کشتی قم در مسابقات ملی و بین‌المللی با نام صبای قم منتفی شده است، گفت: نخستین مدال بین‌المللی ورزش قم در سال ۹۴ به دست آمد.
نخستین مدال بین‌المللی ورزش قم در سال ۹۴ به‌دست آمد‌
به گزارش قم نیوز، محسن حلوایی اظهار داشت: با حضور کشتی‌گیر قمی در مسابقات بین‌المللی جمهوری آذربایجان و کسب مدال ارزشمند برنز، کشتی قم نخستین مدال سال ۹۴ خود را کسب کرد و امیدواریم این مدال، آغازی برای کسب ۴۰ مدال در سال ۹۴ از رویدادهای مختلف باشد.

وی افزود: مدال برنز علیرضا نجاتی در دسته ۵۰ کیلوگرم رده سنی نوجوانان با پیروزی وی در دیدار رده بندی برابر حریفی از قزاقستان رقم خورد و این مدال از این جهت حائز اهمیت است که نخستین مدال بین المللی ورزش قم در سال ۹۴ به نام وی و رشته کشتی ثبت شده است.

رئیس هیئت کشتی قم گفت: علیرضا نجاتی در این مسابقات در وزن تخصصی خود روی تشک نرفت بلکه در یک وزن بالا‌تر مسابقه داد و علت این تصمیم، برگزاری قریب الوقوع مسابقات انتخابی تیم ملی نوجوانان کشورمان بود که با نظر کادر فنی نجاتی و ۳ کشتی گیر دیگر در دسته وزنی بالاتری کشتی گرفتند.

حلوایی درباره حضور تیم کشتی قم در مسابقات جایزه بزرگ کشور بیان کرد: تلاش هیئت کشتی استان قم این است که در تمامی رویدادهای کشتی کشور حاضر باشد اما حضور کشتی گیران قمی در مسابقات مختلف به اعتبار و اهمیت مسابقات و نیز وضعیت مالی و بودجه‌ای تیم کشتی قم بستگی دارد.

وی عنوان کرد: سال گذشته در شرایطی با نام صبا در مسابقات جایزه بزرگ کشتی فرنگی کشور و مسابقات کشتی باشگاه‌های جهان در آبادان شرکت کردیم که بخش ناچیزی از هزینه‌های تیم که بیشتر شامل هزینه یااب و ذهاب بود توسط باشگاه صبا پرداخت شد.

رئیس هیئت کشتی قم تصریح کرد: در صورتی که صبا پشتیبانی مالی از کشتی نداشته باشد و در حال حاضر هم تصمیم بر این است، حضور تیم کشتی استان قم در مسابقات معتبر ملی و بین المللی با نام صبای قم منتفی است.

انتهای پیام/ ۱۳۲
https://qomnews.ir/vdciwvar.t1a3w2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما