سه شنبه ۴ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۰۰
کد مطلب : 26885

کمتیه تخصصی برنامه‌ریزی راهبردی مسجد مقدس جمکران تشکیل می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: کمتیه تخصصی برنامه‌ریزی راهبردی مسجد مقدس جمکران با حضور معاونان و مدیران ارشد این مکان مقدس به جهت تدوین بیانیه مأموریت و سند چشم‌انداز مسجد تشکیل می‌شود.
کمتیه تخصصی برنامه‌ریزی راهبردی مسجد مقدس جمکران تشکیل می‌شود
به گزارش قم نیوز به نقل از روابط عمومی مسجد مقدس جمکران، چهل و یکمین جلسه شورای معاونین این مکان مقدس با حضور حجت الاسلام و المسلمین رحیمیان و معاونان و مدیران ارشد برگزار شد.

در این جلسه که با تلاوت آیاتی از کلام الله مجید آغاز شد، حجت الاسلام و المسلمین رحیمیان با اشاره به آیه «فَلَمَّا نَسُواْ مَا ذُكِّرُواْ بِهِ فَتَحْنَا عَلَيْهِمْ أَبْوَابَ كُلِّ شَيْءٍ حَتَّى إِذَا فَرِحُواْ بِمَا أُوتُواْ أَخَذْنَاهُم بَغْتَةً فَإِذَا هُم مُّبْلِسُونَ»(انعام/۴۴) اظهار کرد: بر اساس این آیه شریفه خداوند متعال نعمت هایی به بعضی امت ها و ملت ها عطا می کند که باعث طغیان و ارتکاب اقسام گناهان میشود و پس از آن همه رفاهیات را بعد از اینکه سرمست می شوند به صورت یکجا از آنها می‌گیرد.

تولیت مسجد مقدس جمکران به حوادث ۱۵ خرداد ۴۲ اشاره کرد و افزود: بعد از حادثه فیضیه در قم بسیاری معتقد بودند شاه تا چهلم شهدا ساقط می شود ولی بعد از ۱۶ سال این اتفاق افتاد.

وی افزود: نگاه محدود به نظام خلقت انسان را دچار یأس و ناامیدی میکند. حتی بعضی اوقات انبیا نیز آن قدر تحت فشار زیاد قرار می گرفتند که آنها نیز دچار یأس و ناامیدی می شدند ولی در اوج این ناامیدی ها با توکل به خدا تمام معادلات عوض می شد.

در این جلسه بر تشکیل کمتیه تخصصی برنامه ریزی راهبردی مسجد مقدس جمکران با حضور معاونین و مدیران ارشد این مکان مقدس به جهت تدوین بیانیه مأموریت و سند چشم انداز مسجد تأکید شد.

همچنین به اعضا مأموریت داده شد تا با احصای نقاط ضعف و قوت و تبیین وضعیت عملکرد گذشته حوزه مربوطه، زمینه را جهت برنامه ریزی مطلوب تر فراهم کنند.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdciwvar.t1aqv2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما