پنجشنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۰۰
کد مطلب : 46595
منبع : خبرگزاری فارس
همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا(س) صورت گرفت

حضور آیت‌الله وحیدخراسانی و آیت‌الله صافی گلپایگانی در دسته عزاداری

قم نيوز : قم نیوز: دسته عزاداری سالروز شهادت حضرت زهرا(س) با حضور مراجع عظام تقلید به سمت حرم مطهر حضرت معصومه(س) برپا شد.
حضور آیت‌الله وحیدخراسانی و آیت‌الله صافی گلپایگانی در دسته عزاداری
به گزارش قم نیوز، همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا(س)، ام‌القرای جهان تشیع یکپارچه سیاه‌پوش شده و مردم برای عرض تسلیت به سمت بارگاه مطهر حضرت معصومه(س) در حال حرکت هستند.

به همین مناسبت علما و مراجع عظام تقلید نیز با برگزاری مراسم ها و دسته‌های عزاداری، همراه با دیگر اقشار مختلف مردم در غم و ماتم شهادت حضرت زهرای مرضیه(س) هستند.

دسته عزاداری با حضور آیت‌الله حسین وحید خراسانی با حضور خیلی عظیم مردم و دوستداران خاندان عصمت و طهارت دقایقی پیش از خیابان شهدا به سمت حرم مطهر حضرت معصومه(س) حرکت کرد.

همچنین دسته عزاداری با حضور آیت‌الله لطف‌الله صافی گلپایگانی از دفتر این مرجع تقلید در خیابان انقلاب با حضور عزاداران فاطمی به سمت حرم حضرت معصومه(س) برگزار شد.

رئیس مجلس شورای اسلامی نیز با حضور در قم در مراسم‌های عزاداری مدرسه امیرالمومنین(ع)، حسینیه امام خمینی، مرکز تحقیقات اسلامی امام صادق(ع)، اصناف قم و... حضور پیدا کرد.

مراسم عزاداری در دفتر رهبر معظم انقلاب در قم نیز با حضور خیل عظیم عزاداران حسینی با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین رفیعی برگزار شد.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdciwwa5.t1aq32bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما