جمعه ۱۹ شهريور ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۰۰
کد مطلب : 41725
منبع : خبرگزاری فارس

مشکلات مالی مدیرعامل صبای قم را به بیمارستان کشاند

قم نيوز : قم نیوز: مشکلات مالی این‌ روزهای تیم فوتبال صبای قم منجر به ناراحتی جسمانی مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی صبای قم شده است.
مشکلات مالی مدیرعامل صبای قم را به بیمارستان کشاند
به گزارش قم نیوز، مشکلاتی که در چند فصل اخیر رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور همواره گریبان‌گیر تیم فوتبال صبای قم بوده، امسال نیز همچنان از سر این تیم دست بردار نیست و نماینده فوتبال قم را مشکلات عدیده‌ای روبه‌رو کرده است.

هنوز چهار هفته از آغاز دوره جدید مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در فصل 96 ـ 1395 سپری شده اما مشکلات مالی تیم صبای قم محدودیت‌های زیادی را برای این تیم به وجود آورده تا جایی که محمدرضا کشوری‌فرد مدیرعامل پرتلاش این باشگاه را از نظر جسمانی در محدودیت و شرایط سخت قرار داده است.

کشوری‌فرد که اصولا به فردی آرام، خونسرد و کم‌حاشیه معروف است و کمتر در دید رسانه‌ها قرار می‌گیرد و بیشتر به کارهای اجرایی وظیفه مدیرعاملی خود مشغول است، این‌روزها به سبب فشارهای عصبی،‌ روحی و روانی ناشی از مشکلات مالی صبای قم، از نظر جسمانی و روحی در وضعیت مناسبی قرار ندارد.

مدیرعامل با سابقه نماینده فوتبال استان قم که یکی از پیشکسوتان شاخص فوتبال قم و کشور به شمار می‌رود، از زمان پذیرش مسوولیت مدیرعاملی باشگاه فرهنگی ورزشی صبای قم سعی کرده به نوعی مشکلات این باشگاه و به ویژه تیم بزرگسالان صبا در لیگ برتر را مدیریت کند اما اکنون با وضعیت و شرایط سختی مواجه است.

سخت‌ترین شرایط برای مدیرعامل صبایی‌ها، مشکلات جسمانی است که وی را از جنبه‌های مختلف با بیماری مواجه کرده، به طوری که حتی کار کشوری‌فرد به بخش ویژه بیمارستان ولی‌عصر قم نیز کشید و وی مدتی مورد مراقبت ویژه بود تا شرایط عادی جسمانی خود را به دست بیاورد.

یکی از سفارش‌های موکد پزشکان معالج مدیرعامل صبای قم به وی، دوری از فشارهای عصبی است اما مشکلاتی که این‌روزها صبای قم از نظر مالی دارد، کشوری‌فرد را در شرایط خاصی قرار داده اما وی با تعصب همیشگی خود که در دوران فوتبال و جوانی نیز به آن معروف بود، همچنان بار سنگین صبا را بر دوش می‌کشد.

این در حالی است که تیم فوتبال صبای قم به دلیل مواجهه با مشکلات مالی در شروع فصل جاری لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور بار دیگر تمرینات خود را نسبت به دیگر تیم‌ها دیر آغاز کرد اما به خوبی مدیریت شد تا بدون دغدغه‌ای وارد بازی‌های لیگ شانزدهم شود.

صبا در چهار هفته سپری شده از مسابقات فصل جاری لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور سه تساوی و یک باخت در کارنامه دارد و اردوی مطلوبی را در شهر اردبیل و تمرینات مناسبی را در تعطیلات لیگ پشت سر گذاشته است تا با تمام توان در ادامه رقابت‌های لیگ به مصاف حریفان برود.

با این حال به نظر می‌رسد استانداری قم به عنوان متولی تیم صبا باید کمی بیشتر به فکر آینده این تیم باشد، صبا نماینده ورزش قم و جوانان پرشوری است که با این تیم انس گرفته‌اند و حمایت از صبا در واقع یک نوع خدمت به شهر مقدس است که به نظر می‌رسد وظیفه مسؤولان استان است.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdciwya5.t1azr2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما