شنبه ۱ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۴۵
کد مطلب : 38765
منبع : خبرگزاری ايرنا

انعقاد قرار داد احداث بیمارستان تخصصی 250 تختخوابی در جمکران

قم نيوز : قم نیوز: در آستانه میلاد فرخنده منجی عالم بشریت قرار داد احداث بیمارستان و پلی کلینیک تخصصی کودک و مادر 250 تختخوابی امام زمان (عج) شامگاه جمعه با حضور آیت الله مکارم شیرازی از مراجع تقلید میان وزیر بهداشت و تولیت جمکران به امضاء رسید.
انعقاد قرار داد احداث بیمارستان تخصصی 250 تختخوابی در جمکران
به گزارش قم نیوز، در این مراسم که دبیرکل مجمع خیرین سلامت کشور، معاون هماهنگی امور زائران استانداری، فرماندار، رئیس دانشگاه علوم پزشکی و امیر آبادی نماینده قم در مجلس شورای اسلامی نیز حضور داشتند، تولیت مسجد جمکران در سخنانی با بیان اینکه این مکان مقدس امروز به پناهگاه همه شیعیان جهان تبدیل شده است، اظهار داشت: تعداد مراجعه زائران از اقصی نقاط کشور و جهان به این مسجد هر سال بیشتر از سال قبل می شود.
حجت الاسلام و المسلمین محمد حسن رحیمیان، خاطر نشان کرد: طبق آمار سال 80 تنها یک میلیون نفر به این مکان مراجعه کردند، اما در سال های 92 و 93 این تعداد به 15 میلیون و 150 هزار و 21 میلیون نفر افزایش پیدا کرد.
وی افزود: بر خلاف تبلیغات و هجمه های فرهنگی دشمن که بیشتر جوانان و زنان را نشانه گرفته است، حضور این دو قشر در مسجد جمکران متمایز تر و برجسته تر است.
رحیمیان همچنین با اشاره به احداث این مرکز تخصصی در جوار مسجد جمکران، گفت: اگر این بیمارستان به بهره برداری برسد، شیعیان و همه کسانی که از سراسر جهان به این مسجد می آیند علاوه بر بهره مندی معنوی بواسطه توسل به حضرت برای گرفتن شفا از او به لحاظ مادی نیز بهره های زیادی خواهند برد.
تولیت جمکران با بیان اینکه گام نخست این کار با واگذاری 4 هکتار از زمین های موقوفه مسجد به خیرین سلامت برداشته شده است، خاطر نشان کرد: کلیه اقدامات لازم برای پیشبرد مراحل ساخت، تجهیز و راه اندازی آن نیز باید با تعامل و همکاری خیرین و مجموعه وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی استان انجام شود.
همچنین در این مراسم از سوی آیت الله مکارم شیرازی مبلغ 500 میلیون ریال برای احداث این بیمارستان اختصاص پیدا کرد.
لازم به ذکر است، مجمع خیرین سلامت از نهادهای غیر دولتی کشور محسوب می شود، که با هدف جذب سرمایه های مردمی برای احداث بیمارستان و مراکز خدمات درمانی تشکیل شده است.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdciwyap.t1avq2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما