چهارشنبه ۷ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۰۰
کد مطلب : 42175
منبع : خبرگزاری فارس
معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم خبر داد

اعزام کاروان سلامت به روستاهای توابع بخش کهک

قم نيوز : قم نیوز: معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم از اعزام کاروان سلامت به روستاهای توابع بخش کهک به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید خبر داد.
اعزام کاروان سلامت به روستاهای توابع بخش کهک
به گزارش قم نیوز، امیر حسین علیمردانی با اشاره به اعزام کاروان سلامت به روستاهای ویریج، خاوه و فردو از توابع بخش کهک قم به مناسبت هفته دفاع مقدس و آغاز سال تحصیلی جدید، اظهار کرد: این کاروان به همت معاونت داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم و با همکاری و مشارکت بخشداری کهک در روز پنجشنبه هفته جاری اعزام خواهد شد.

وی ادامه داد: پایش سلامت با موضوع ویزیت رایگان، تست قند خون و تست فشار خون، ارائه آموزش‌های امداد و کمک‌های اولیه، توزیع لوازم التحریر بین دانش‌آموزان نیازمند در قالب طرح ارمغان مهر، توزیع سبدهای کالایی بین خانواده‌های نیازمند، دیدار با خانواده شهید مدافع حرم، اهدای کتاب به کتابخانه مساجد و مدارس، غبارروبی و سیاه پوش کردن مساجد به مناسبت فرا رسیدن ماه محرم از جمله اقداماتی است که در قالب این کاروان انجام خواهد شد.

معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم افزود: همچنین برنامه‌های دیگری از جمله توزیع کتاب امداد و کمک‌های اولیه به صورت خانه به خانه و ارائه آموزش‌های ویژه سالمندان روستا به مناسبت روز جهانی سالمند و افتتاح خانه هلال در روستاهای محل حضور تدارک دیده شده که توسط پزشکان و پیراپزشکان داوطلب، اعضا، داوطلبان و مربیان جمعیت هلال احمر در کاروان سلامت به اجرا در می‌آید.

علیمردانی در پایان با تشکر از همراهی و مشارکت بخشدار کهک و همچنین دهیاران روستاهای ویریج، خاوه و فردو خاطرنشان کرد: اینگونه برنامه‌ها که به صورت مردمی و خودجوش برگزار اجرا می‌شود، نشاط را در جامعه رواج داده و حس همنوعی و اعتلای فرهنگ داوطلب محوری را بین مردم گسترش می‌دهد.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdciwza5.t1ary2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما