سه شنبه ۸ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۴۵
کد مطلب : 46937
منبع : خبرگزاری فارس

شهردار قم با آیت‌الله مقتدایی دیدار کرد

قم نيوز : قم نیوز: سقائیان‌نژاد شهردار قم با آیت‌الله مقتدایی نایب‌رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم دیدار کرد.
شهردار قم با آیت‌الله مقتدایی دیدار کرد
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، سیدمرتضی سقائیان‌نژاد شهردار، قاری قرآن معاون شهرسازی و امور زیربنایی، رنجبر معاون برنامه ریزی و سرمایه انسانی، جانقربان سرپرست امور معماری شهرسازی و دیگر مدیران شهری با حضور در دفتر جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با آیت‌الله مقتدایی نایب‌رئیس جامعه مدرسین دیدار و گفت‌وگو کردند.

وی در این دیدار ضمن تشریح روند تسویه بدهی‌های شهرداری، گزارشی از برنامه‌های آینده مدیریت شهری در قم ارائه کرد.

سقائیان‌نژاد به تدوین برنامه قم 1400 با بهره‌گیری از نظر علما و نخبگان شهر اشاره کرد و گفت: این برنامه مسیری را برای شهرداری برای حرکت منسجم و دقیق فراهم می‌کند.

شهردار قم بیان کرد: در ادامه مسیر اطلس نیازمندی‌ محلات را تدوین کرده و برای سیاست‌گذاری از آن استفاده خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه سال گذشته بیش از 330 هکتار فضای سبز به قم اضافه شد بیان کرد: نیت ما بر این است که در هر سال سه مترمربع به سرانه‌های فضای سبز قم اضافه شود.

سقائیان نژاد تصریح کرد: به همین منظور 450 هزار درخت سال گذشته غرس شد که این اقدامات به تلطیف هوای قم کمک می‌کند.

معاون شهرسازی و امور زیربنایی شهردار قم نیز با بیان اینکه برای تکمیل رینگ اول و دوم شهر قم برنامه‌ریزی شده است افزود: اولویت بندی پروژه‌های عمرانی را انجام دادیم تا بتوانیم طی پنج سال اقدامات ویژه‌ای صورت بدهیم.

وی اجرای پروژه تقاطع میدان ولیعصر را مورد توجه قرار داد و گفت: در این محل تقاطعی برای تکمیل رینگ سوم پیش‌بینی شده که امسال اجرایی خواهد شد.

معاون برنامه ریزی و سرمایه انسانی شهردار قم هم در این دیدار بودجه عمرانی شهر قم را مورد توجه قرار داد و افزود: امسال همتی جدی شد و بودجه عمرانی رشد زیادی پیدا کرد که بالغ بر هزار و 600 میلیارد تومان است.

رنجبر برقراری سیستم‌های جبران خدمت، کنترل پروژه و... را در شهرداری مورد توجه قرار داد و تصریح کرد: با وحدت سعی داریم بتوانیم خدمات خوبی را در شهر قم شکل دهیم.

سرپرست امور معماری و شهرسازی شهردار قم نیز تصریح کرد: شهرداری آماده شده است که حرکتی جدی و قوی را در راستای بهبود وضعیت شهر و رشد و پیشرفت امکانات آغاز کند.

عضو مجلس خبرگان رهبری نیز خدمت به مردم و تأمین رفاه و آسایش مردم را بهترین توفیق الهی عنوان کرد و گفت: روایات زیادی در خصوص ارزش و جایگاه خدمت به مردم مطرح شده است.

آیت‌الله مقتدایی خدمت به مردم در شهر مقدس قم را بسیار با ارزش دانست و گفت: ائمه معصومین(ع) عنایت ویژه‌ای به حضرت معصومه(س) و شهر مقدس قم داشتند و امام صادق(ع) تاکید کرده‌اند که کسی را که حضرت معصومه(س) را در قم زیارت کند بهشت بر او واجب است.

وی با بیان اینکه در سال گذشته شاهد وضعیت بسیار خوبی در شهر از نظر تنظیف، پاکیزگی و فضای سبز بودیم خاطرنشان کرد: در هر مسیر که در شهر قم رفت و آمد می‌کنیم آثار آبادانی، نظافت، پاکیزگی و سبزی قابل مشاهده است و این خدمات موجب سعادت دنیا و آخرت است.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdciy3a5.t1aqp2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما