شنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۰۸
کد مطلب : 33977
منبع : ذاکر نیوز
آیا مدیران اصیل و لایق در شهرمقدس قم و جود ندارد؟

مدیران اصفهانی یکی یکی در شهرداری قم پیاده می شوند؟!

قم نيوز : قم نگار: شهرداری قم دارای مدیران نخبه و کار بلد است ولی ما مدیرانمان را از اصفهان می آوریم ،اینجا یک سوال پیش می آید آیا شهر مقدس قم از نیروهای قوی و مدیران لایق برخوردار نیست که آقای شهردار این سخن را بیان کردند و یا آقای دکتر راحتر می توانند با اصفهانی ها کار کنند.
مدیران اصفهانی یکی یکی در شهرداری قم پیاده می شوند؟!
به گزارش قم نگار،، چندی پیش خبری روی خروجی درگاه خبری شهرداری قم منتشر گردید مبنی بر آوردن مدیران کلیدی شهرداری قم از اصفهان !!!!!!!!!

آقای دکتر سقائیان نژاد که در جلسه‌ مدیران و معاونین شهرداری با استاندار قم سخن می گفت به این نکته اشاره کرد که: با همدلی و همزبانی که امروز در بین تیم مدیریتی شهرداری مشاهده می‌کنیم، شرایط را برای یک خدمت ماندگار و صادقانه فراهم می‌بینیم.

وی در ابتدا به این نکته اشاره کرد که اینکه شهرداری قم دارای مدیران نخبه و کار بلد است ولی ما مدیرانمان را از اصفهان می آوریم ،اینجا یک سوال پیش می آید آیا شهر مقدس قم از نیروهای قوی و مدیران لایق برخوردار نیست که آقای شهردار این سخن را بیان کردند و یا آقای دکتر راحتر می توانند با همشهریانشان کار کنند

ایشان در جلسه ای که در شورای شهر برگزار گردیدبه این نکته اذعان نموده اند برخی از همکاران و مدیران کلیدی را از اصفهان می‌آورم و همچنین از مدیران لایق و نخبه قمی هم در تیم مدیریتی شهرداری استفاده خواهم کرد چرا که تلفیقی از مدیران مجرب اصفهانی و قمی می‌تواند کمک خوبی به آبادانی شهر قم کرده و قم را به جایگاه والای خود برساند.

صد البته که آقای دکتر سقائیان‌نژاد با توجه به تجربه ۱۲ ساله در اصفهان از نظر حرفه ای مدیری قوی از نگاه مدیریت شهری هستندو نیز تجربه گذشته نشان می دهد با انتصاب مدیران غیربومی در این سازمان ها سرعت تصمیم گیری کند واغلب تیرها به خطا می رود .دیروز در حالی که همه رسانه ها مراسم ۱۳ آبان پوشش می دادند خبری روی درگاه خبری شهرداری قم مبنی بر انتصاب جناب آقای شفیعی به عنوان مدیر کل تخلفات شهری منتشر گردید،یکی از فاکتورهای مهم در این پست مدیریتی شناخت کافی از شهر می باشد که اگر این شناخت در حد کافی نباشد .......!!!!

و حالا که شورای اسلامی شهر قم حالا که نتوانسته است مدیریت عالی شهر را به یک قمی بسپارد بهتر است شهردار قم در انتصاب زیر مجموعه های شهرداری دقت بیشتری داشته باشد. چراکه این اقدام انگیزه انبوه نیروهای ارزشی و توانمند در شهرداری قم را به مرور کم ودر انجام رسالت حساس خود دچار مشکل می کند.

عیب بزرگتر این اقدامات این است که متاسفانه عمر مدیریت شهری در قم بیش از سه سال نمی باشد و با تعویض شهردار در آینده مدیریت شهری با آمد ورفت های اتوبوسی به شدت آسیب می بیند چیزیکه متاسفانه در مملکت ما باب شده است، ولی یکی از وظایف شهردار دفاع از حقوق شهروندان ونیروهای شهرداری و برخورد با این موارد است.البته این به معنای سلب اختیار مدیریتی شهردار نیست چراکه ایشان با هر سلیقه ای که بخواهند الحمد اله در کلان شهر قم نیروهای با کیفیت وجود دارد تا مجبور نباشیم به همکاران و دوستان آقای شهردار از اصفهان زحمت بدهیم.

موضوع مهمی که شهرداردقت داشته باشد مطالبه معوقات مراکز دولتی و مرا کزفرهنگی ومذهبی شبه دولتی است که درگذشته اراده ای برای احیای آن نبوده وجبران کمبود مطالبات این بخش بر گرده مردم وکاسبان با درآمد جزستگینی کرده است .

امید است در انجام رسالت خود در خدمت رسانی به مردم شریف و نجیب قم بیش از گذشته بکوشیم که وضعیت پیشرفت پروژهای مهم وحیاتی قم مثل تقاطع عمار و یاسربا پانزده خرداد در شان مردم قم نیست و نگاه مردم به عملکرد نمایندگان خود در شورا و شهردار دوخته شده است.

انتهای پیام/۱۳۷
https://qomnews.ir/vdciy3ap.t1apy2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما