دوشنبه ۲۵ شهريور ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۴۶
کد مطلب : 15977
با حضور مراجع تقلید و علمای حوزه علمیه قم

مدرسه علمیه آیت الله خوانساری در قم افتتاح شد

قم نيوز : قم نیوز: مدرسه علمیه آیت الله خوانساری با حضور مراجع تقلید و علمای حوزه علمیه قم، افتتاح شد.
مدرسه علمیه آیت الله خوانساری در قم افتتاح شد
به گزارش قم‌نیوز، شامگاه یکشنبه با حضور آیت‌الله صافی گلپایگانی، آیت‌الله شبیری زنجانی، حجت الاسلام و المسلمین شهرستانی، نماینده آیت الله سیستانی در ایران، آیت‌الله حسینی بوشهری، آیت‌الله کریمی جهرمی، آیت‌الله کعبی، حجت الاسلام سید احمد خاتمی، حجت الاسلام سید حسن خمینی، حجت الاسلام ملکا و آیت الله خوانساری، مدرسه علمیه آیت‌الله خوانساری واقع در بلوار جمهوری قم افتتاح شد.
 
در این مراسم که با شور و نشاط و حضور طلاب جوان همراه بود، آیت الله خوانساری اظهار کرد: این مدرسه مبارکه را با افتخار تمام به نام نامی حضرت حجت (عج) افتتاح می‌کنیم و امیدواریم خیر و برکت این مدرسه شامل جهان اسلام شود.
 
در ادامه مراسم عمامه گذاری طلاب برگزار شد و جمعی از طلاب به طور دائم ملبس شدند.
 
سپس مدیحه سرایی اهل بیت (ع) انجام شد و حجت الاسلام محمد کاظم خوانساری، تولیت مدرسه و قائم مقام آیت الله خوانساری اظهار کرد: مساحت این مدرسه 8000 متر مربع است و به آخرین فناوری‌ها برای ساختمان مجهز است.
 
وی افزود: طلاب مجرد مشکل غذا و لباس دارند که در این مدرسه حل شده است و بهترین امکانات در اختیار طلاب مدرسه است تا فقط درس بخوانند.
 
آیت الله حسینی بوشهری مدیر حوزه‌های علمیه کشور نیز در این مراسم در سخنانی بر لزوم آمادگی طلاب برای مقابله مشکلات عصر حاضر، تاکید کرد و گفت: این مدرسه امکانات کم نظیری دارد که طلاب را به خوبی برای عصر حاضر آماده می‌سازد.
 
وی تصریح کرد: همت بلند حجت‌الاسلام کاظم خوانساری، فرزند آیت‌الله خوانساری، کار بسیار خوبی را انجام داده‌اند و امکاناتی را فراهم کرده‌اند که به تعبیر خودشان از جایی نگرفته‌اند بلکه حضرت حجت (عج) رسانده و این کار شایسته تقدیر است.

انتهای پیام/123
https://qomnews.ir/vdciy3az.t1awy2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما