قم نيوز : قم نیوز:‌جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با صدور بیانیه‌های اخراج غیر قانونی نماینده آیت‌الله سیستانی از بحرین را محکوم و اعلام کرد: رفتارهای ضد حقوق بشری و دیکتاتور مآبانه حکومت بحرین نتوانسته است آتش این نهضت مردمی را خاموش کند.
رفتارهای دیکتاتور‌ مآبانه حکومت بحرین شعله نهضت مردمی را خاموش نمی‌کند
به گزارش قم نیوز، در بیانیه جامعه مدرسین حوزه علمیه قم آمده است: بر اساس اخبار واصله، دولت بحرین در اقدامی غیر قانونی، آیت الله حسین النجاتی نماینده حضرت آیت‌الله العظمی سیستانی (دام ظله العالی) را پس از اهانت، از خاک این کشور اخراج کرده است.

در بخش دیگری از این بیانیه تصریح شده است: دولت بحرین در حالی مرتکب این اقدام غیر قانونی شده که در چند سال اخیر برای تغییر ترکیب جمعیتی بحرین، تابعیت ده‌ها هزار نفر از اتباع خویش را لغو و به جای آن به تعداد زیادی از اتباع سایر کشورها تابعیت داده است.

در ادامه این بیانیه آمده است: اخراج ایشان در کنار سرکوب گسترده مردم آزادی‌خواه بحرین حکایت از آن دارد که انقلاب مردم بحرین همچنان ادامه دارد و رفتارهای ضد حقوق بشری و دیکتاتور مآبانه حکومت بحرین نتوانسته است آتش این نهضت مردمی را خاموش کند.

در پایان این بیانیه آمده است: جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ضمن محکوم کردن این رفتار غیر قانونی، نسبت به عواقب اینچنین اقداماتی هشدار داده و به حاکمان بحرین توصیه می‌کند به جای برخوردهای قهرآمیز، به خواسته‌های قاطبه مردم مظلوم بحرین تن در دهد و با اینگونه اعمال که همسو با سیاست‌های دشمنان قسم خورده امت اسلامی است، آتش اختلافات مذهبی را شعله ور نکند.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdciy5ar.t1ar52bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما