چهارشنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۳۰
کد مطلب : 52417
منبع : خبرگزاری فارس
دبير هیأت‌‌‌‌‌ واليبال استان قم خبر داد

آغاز رقابت دختران واليباليست قم در مسابقات اميدهاي ايران

قم نيوز : قم نیوز: دبير هیأت‌‌‌‌‌ واليبال استان قم گفت: دختران و بانوان واليباليست قم از امروز در مسابقات قهرماني اميدهاي ايران به مصاف حريفان خود مي‌روند.
تلاش برای ریشه کن شدن بی‌سوادی در استان قم
تلاش برای ریشه کن شدن بی‌سوادی در استان قم
به گزارش قم نیوز، محمدمهدی حلوایی امروز اظهار کرد: طبق برنامه‌ریزی انجام شده از سوی فدراسیون والیبال، مسابقات قهرمانی رده سنی امید بانوان ایران در دسته‌های اول تا سوم از امروز چهارشنبه 25 مرداد ماه با حضور تیم‌های 25 استان آغاز می‌شود.

وی ادامه داد: مسابقات والیبال قهرمانی بانوان رده سنی امید دسته‌های اول، دوم و سوم کشور به صورت همزمان در شهرهای تهران، گرگان و زنجان به انجام می‌رسد و تیم امید هیأت‌‌‌‌‌ والیبال قم برای رویارویی با حریفان خود راهی شهر زنجان شده است.

دبیر هیأت‌‌‌‌‌ والیبال استان قم اضافه کرد: اعزام این تیم به زنجان روز گذشته انجام شده و رقابت این تیم با حریفان خود از امروز چهارشنبه 25 مرداد ماه به شکل دوره‌ای آغاز می‌شود و بعد از هفت روز رقابت، چهار تیم برتر مرحله مقدماتی به دور پایانی این مسابقات صعود می‌کنند.

وی با بیان اینکه رقابت‌های دسته اول امید بانوان در تهران و دسته دوم در گرگان به انجام می‌رسد، ابراز کرد: تیم دختران و بانوان هیأت‌‌‌‌‌ والیبال قم یکی از تیم‌های حاضر در مسابقات دسته سوم امید ایران است که بازی‌های این تیم در زنجان برگزار می‌شود و در آن 10 تیم حضور دارند.

حلوایی خاطرنشان کرد: تیم امید هیأت‌‌‌‌‌ والیبال قم در این لیگ با تیم‌های هیأت‌‌‌‌‌ بوشهر، کرمانشاه، سمنان، هرمزگان، خوزستان، قزوین، کردستان، زنجان و سیستان و بلوچستان رقابت می‌کند، در حالی که بانوان والیبالیست قم سال گذشته در همین لیگ به میزبانی صومعه‌سرای گیلان تا آستانه صعود به دسته بالاتر آمدند اما در نهایت سوم شدند و رتبه بسیار خوبی کسب کردند.

وی سپس به ترکیب نهایی تیم والیبال بانوان امید قم در مسابقات قهرمانی کشور اشاره و بیان کرد: این تیم با هدایت مهسا آراسته مربی تیم ملی نوجوانان ایران و با ترکیب زهرا لطفی، سارا نیکوکلام، فاطمه کربلایی، فرحناز پناهی‌فر، زینب مقدمه، ملیکا مقتصدی، فاطمه سعادتمند، فاطمه مقدم، کیمیا بهمن، زهرا زمانی، کوثر علی‌مرادی و معصومه قاسمی‌سالک در این رقابت‌ها حضور دارد.

انتهای پیام/
انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdciy5aw.t1arz2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما