چهارشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۳۳
کد مطلب : 14437
تا دهم تیرماه:

قهرمان لیگ برتر و جام حذفی قم به فدراسیون فوتبال معرفی شوند

قم نيوز : قم نیوز: قهرمان مسابقات لیگ برتر و همچنین رقابت‌های جام حذفی فوتبال باشگاه‌های استان قم باید تا دهم تیرماه به فدراسیون فوتبال معرفی شوند.
قهرمان لیگ برتر و جام حذفی قم به فدراسیون فوتبال معرفی شوند
 به گزارش قم نیوز، فدراسیون فوتبال در نامه‌ای به هیئت‌های فوتبال استان‌های مختلف سراسر کشور از رؤسای آن‌ها خواسته است که به منظور برگزاری منظم و برنامه‌ریزی شده رقابت‌های لیگ آزادگان و همچنین مسابقات جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور در سال‌جاری تیم‌های خود را معرفی کنند.
 
مهلت فدراسیون فوتبال تا دهم تیرماه به هیئت‌های استانی در حالی داده شده است که قم در فصل گذشته رقابت‌های استانی خود قهرمان لیگ برتر داشت اما به هیچ عنوان مسابقات جام حذفی در قم به انجام نرسید تا نماینده آن به فدراسیون معرفی شود.
 
برگزاری رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های استان قم نیز در سال قبل حکایت جالبی داشت و این مسابقات ابتدا با شرکت 11 تیم در دو گروه به انجام رسید و در پایان بازی‌هایی که تیم‌های شرکت کننده به شکل رفت و برگشت برگزار کردند از هر گروه سه تیم به مرحله دوم راه یافتند.
 
برنامه‌ریزی کمیته مسابقات و لیگ هیئت فوتبال استان قم برای ادامه رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های استان قم این بود که بازی‌ها به شکل دوره‌ای و این بار در یک گروه به انجام برسد و به این ترتیب قهرمان لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های استان قم مشخص شود.
 
شش تیمی که از گروه‌های دو‌گانه مرحله نخست جواز حضور در مرحله دوم بازی‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های استان قم را کسب کرده بودند در مرحله دوم پنج هفته با یکدیگر رقابت کردند تا از بین آن‌ها قهرمان لیگ برتر فوتبال قم مشخص شود.
 
شش تیم آبادگران، پناه آفرین، اتحاد شادقلی، همای نوین، هیئت فوتبال سلفچگان و مبنای صنعت در این مرحله از مسابقات حضور داشتند که جدال اصلی برای کسب عنوان نخست و مقام قهرمانی بین تیم‌های پناه‌آفرین و آبادگران بود و سرانجام تیم پناه آفرین قهرمان شد.
 
بدین ترتیب امسال باید تیم فوتبال پناه آفرین به عنوان نماینده قم در مسابقات لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان حضور یابد اما نکته مهم و حائز اهمیت در پاسخ به نامه فدراسیون فوتبال برای معرفی نماینده قم به جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور است که باید در این خصوص تصمیم هیئت فوتبال استان قم را جویا شد.
 
در سال قبل هیئت فوتبال استان قم هیچ برنامه‌ریزی برای برگزاری رقابت‌های جام حذفی نداشت و بدین ترتیب اصلاً بازی‌های جام حذفی در قم برگزار نشد و اکنون نیز مشخص نیست که چه تیمی به عنوان نماینده قم در جام حذفی فوتبال کشور شرکت می‌کند.

انتهای پیام/122
https://qomnews.ir/vdciy5az.t1a5p2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما