جمعه ۳۱ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۸:۳۴
کد مطلب : 26687

ووشوکاران نوجوان قم با ۷ مدال به کار خود پایان دادند

قم نيوز : قم نیوز: ووشوکاران نوجوان قم در مسابقات ووشوی بانوان کشور با ۷ مدال به کار خود پایان دادند تا پرونده مسابقات رده سنی نوجوانان این پیکار‌ها بسته شود.
ووشوکاران نوجوان قم با ۷ مدال به کار خود پایان دادند
به گزارش قم نیوز، مسابقات ووشوی بانوان کشور در بخش کومیته و در سبک فانگ من چوآن در قم برگزار شد و با پایان مسابقات رده سنی نوجوانان، این پیکار‌ها وارد مبارزات رده سنی جوانان شد.

در این مسابقات که با حضور ۱۰ تیم از استان‌های مختلف کشور در فرودگاه بین المللی قم برگزار می‌شود، لیلا عالی‌پور ووشوکار نوجوان قمی در وزن منهای ۴۳ کیلوگرم، تنها مدال خوشرنگ و باارزش طلای این مسابقات را برای تیم بانوان قم به ارمغان آورد.

تیم ووشوی قم در اوزان منهای ۳۱ کیلوگرم و منهای ۶۵ کیلوگرم نیز شانس کسب مدال طلا را داشت اما زینب مقیمی در منهای ۳۱ و فاطمه استادی در منهای ۶۵ کیلوگرم با شکست برابر حریفان خود رد مبارزه نهایی، به مدال نقره و عنوان نایب قهرمانی بسنده کردند.

بانوان ووشوکار قم در رده سنی نوجوانان موفق به کسب ۴ مدال برنز نیز شدند تا با مجموع ۷ مدال به کار خود در رقابت‌های نوجوانان پایان دهند چنان که صبا هادی‌نژاد رد وزن منهای ۴۰ کیلوگرم و الهه بداغی در وزن منهای ۴۵ کیلوگرم حائز رتبه سوم و برنز اوزان خود شدند.

کسب ۲ مدال برنز مشترک در منهای ۴۶ کیلوگرم توسط زهرا عباسی و ستاره صبری پایان بخش کار تیم نوجوانان قم در مسابقات ووشوی بانوان کشور بود البته رده بندی تیمی این مسابقات پس از پایان رقابت‌های رده‌های سنی جوانان و بزرگسالان مشخص می‌شود.

مسابقات ووشوی قهرمانی کشور در سبک فانگ من چوآن با حضور تیم‌هایی از استان‌های تهران، اردبیل، چهارمحال و بختیاری، قم، البرز، کهکیلویه و بویر احمد، زنجان و توابع تهران برگزار می‌شود.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdciyqar.t1aqv2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما