پنجشنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۹:۱۰
کد مطلب : 27677
آیت الله سبحانی:

خدمات وزارت بهداشت در طول تاریخ کم نظیر است

قم نيوز : قم نیوز: آیت الله 'جعفر سبحانی' از مراجع تقلید گفت: خدمات وزارت بهداشت در طول تاریخ کم نظیر است و گام های برداشته شده در این بخش بسیار بلند و بزرگ است.
خدمات وزارت بهداشت در طول تاریخ کم نظیر است
به گزارش قم نیوز ، این مرجع تقلید عصر پنجشنبه در دیدار وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با وی اظهار داشت: هیچ کار اصلاحی بدون مخالف نیست اما خوشبختانه اکثریت مردم از خدمات وزارت بهداشت خوشحال هستند و به دلیل تشکرهای مردمی ما نیز خواستار توفیق وزیر بهداشت هستیم.
 
وی ابراز داشت: خدمات وزارت بهداشت یکی پس از دیگری به چشم می آید و برای اعضای فعال در بهداشت و درمان دعاگو هستیم که خدمات آن ها به نتیجه قطعی دست یابد.
 
این مرجع تقلید گفت: عقل سالم در بدن سالم است لذا ملتی که سالم باشد درست فکر می کند و درمان و بهداشت از اصول اساسی اسلام است.
 
وی خواستار گسترش چتر بیمه های درمانی در کشور شد و گفت: در بسیاری از کشورها همه مردم بیمه هستند و مساله بیمه افراد خصوصا در مناطق روستایی و دورافتاده باید از برنامه های اساسی وزارت بهداشت باشد.
 
آیت الله سبحانی خواستار توجه وزارت بهداشت به مساله افزایش جمعیت شد و افزود: اساس زندگی ما اسلام است که همه را به گسترش جمعیت دعوت می کند اما متاسفانه نخبگان ما در ایران تک فرزند هستند که این بر خلاف فرهنگ اسلام است.
 
وی از وزیر بهداشت خواست تا نسبت به فرهنگ سازی برای پزشکان برای تبلیغ آن ها در موضوع افزایش جمعیت اقدام کند و گفت: وزیر بهداشت باید در تمامی بیمارستان های زیرمجموعه خود چتر نظارتی داشته باشد تا برخی افراد دخالت در آفرینش خدا نکنند و معتقدیم سقط جنین یک نوع آدم کشی مودبانه در قرن 21 است.
 
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی روز پنجشنبه در سفری یک روزه به شهر قم با مراجع تقلید این شهر دیدار کرد.
 
وی صبح امروز با حضرات آیات مراجع تقلید لطف الله صافی گلپایگانی، حسین وحید خراسانی، ناصر مکارم شیرازی، حسین نوری همدانی و عبدالله جوادی آملی دیدار و گفت و گو کرد.
انتهای پیام/13
https://qomnews.ir/vdciyqar.t1ayy2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما