چهارشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۳۱
کد مطلب : 48287
منبع : خبرگزاری مهر
آیت الله نوری همدانی:

جهاد امروز شرکت در انتخابات است/ اجرای سند ۲۰۳۰ باید متوقف شود

قم نيوز : قم نیوز: یکی از مراجع تقلید شیعیان با اشاره به اینکه در گذشته رفتن به جبهه و شهادت طلبی جهاد بود، گفت: امروز هم شرکت در انتخابات جهاد است.
آیت الله نوری همدانی: جهاد امروز شرکت در انتخابات است/ اجرای سند ۲۰۳۰ باید متوقف شود
آیت الله نوری همدانی: جهاد امروز شرکت در انتخابات است/ اجرای سند ۲۰۳۰ باید متوقف شود
به گزارش قم نیوز، آیت الله العظمی حسین نوری همدانی قبل از ظهر چهارشنبه در درس خارج فقه که در مسجد اعظم قم برگزار شد بر حضور حداکثری مردم در انتخابات تأکید کرد و گفت: شرکت در انتخابات تکلیفی است که بر عهده افراد قرار دارد و امید است مردم به عنوان یک جهاد در انتخابات شرکت کنند.

وی با تأکید بر اینکه در گذشته جهاد رفتن به جبهه جنگ و شهید دادن بود، بیان کرد: جهاد امروز شرکت در انتخابات است و ما باید به دشمنان نشان دهیم که به نظام علاقمند هستیم.

این استاد سطوح عالی حوزه بر حمایت همه جانبه از نظام اشاره و عنوان کرد: تضعیف نظام جایز نیست و همه باید در انتخابات شرکت کنند.

سند ۲۰۳۰ را محکوم می‌کنیم

وی همچنین به سند ۲۰۳۰ یونسکو اشاره کرد و گفت: این سند نشان از نگاه تحقیر آمیز اروپا و غرب است و آنان دنبال سلطه طلبی بوده و این سند را بر این اساس نوشته‌اند تا فرهنگ و تعلیم دیگر کشورها را مانند خودشان کنند.

آیت الله نوری همدانی به سخنان رهبر معظم انقلاب درباره این سند استناد کرد و گفت: رهبر انقلاب این سند را خیانت دانستند و بعد از سخنان رهبری بود که تعدادی از افراد حوزوی پیش ما آمدند و از این سند اظهار ناراحتی کردند و گفتند باید اجرای این سند متوقف شود.

وی تأکید کرد: ما امروز اعلام می‌کنیم که هر موضعی که رهبری بگیرد حوزه از آن حمایت می‌کند و ما هم سند ۲۰۳۰ را محکوم می‌کنیم.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdciyra5.t1avv2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما