سه شنبه ۲ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۵۸
کد مطلب : 22267

دیدار مدیرکل ارشاد قم با اعضای موسسه حجاب ریحانه النبی (س) در قم

قم نيوز : قم نیوز: اعضای موسسه تحقیقات و طرح‌های کابردی حجاب ریحانه النبی (س)، ظهر امروز با حجت الاسلام عبدالرضا ایزدپناه مدیر کل ارشاد اسلامی قم دیدار و درباره برنامه‌های این مرکز گفت‌و‌گو کردند.
دیدار مدیرکل ارشاد قم با اعضای موسسه حجاب ریحانه النبی (س) در قم
به گزارش قم نیوز، اعضای موسسه تحقیقات و طرح‌های کابردی حجاب ریحانه النبی (س)، ظهر امروز با حجت الاسلام عبدالرضا ایزدپناه مدیر کل ارشاد اسلامی قم دیدار کردند.

حجت‌الاسلام محمد مهدی ابراهیمی‌پور رئیس مرکز تحقیقات و طرح‌های کاربردی حجاب ریحانه النبی (س) با اشاره به فعالیت‌های انجام شده از سوی این مرکز اظهار کرد: این مجموعه با نگاهی کاربردی به مسئله حجاب از سال ۸۴ فعالیت خود را آغاز کرده و از سال ۸۶-۸۷ فعالیت‌ها را به طور جدی و منسجم انجام داده است.

وی با اشاره به شهرهایی که طرح عفاف و حجاب در آن دنبال می‌شود، افزود: طرح حجاب ریحانه النبی (س) ویژه مدارس ابتدایی هست که در شهرهای تهران، مشهد، ساری، ارومیه، اصفهان، شیراز، کاشان و شاهین شهر اجرا شده است و در حال پیگیری است.

حجت الاسلام عبدارضا ایزدپناه با اشاره به اهمیت فعالیت‌های فرهنگی طلاب، تصریح کرد: این کار به صورت کلینیکی از سوی شما در حال پیگیری است و اهمیت آن نیز در این است که روحانیت حاکمیت بر دین در جامعه را انجام می‌دهند و ادامه دهنده راه انبیا و معصومین هستند.

مدیر کل ارشاد اسلامی قم با اشاره به منویات رهبر معظم انقلاب، افزود: رهبر معظم انقلاب بار‌ها تاکید کرده‌اند که در هر کاری باید خروجی کار را در نظر داشت زیرا بر اساس آن متوجه می‌شویم که چه نقطه ضعف‌هایی داریم.

انتهای پیام/ 126
https://qomnews.ir/vdciyrar.t1arq2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما