شنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۹:۳۳
کد مطلب : 29017

کنگره شهدای دانشجوی قم برگزار می شود

قم نيوز : قم نیوز: کنگره بزرگداشت شهدای دانشجوی قم بیست و هشتم بهمن ماه در این استان برگزار می شود.
کنگره شهدای دانشجوی قم برگزار می شود
به گزارش قم نیوز ، رییس دانشگاه قم روز شنبه درنشستی خبری از شناسایی 168 شهید دانشجوی استان قم خبر داد و افزود: برگزاری کنگره شهدای دانشجو از طرف وزیر علوم به مسوولان دانشگاه های مراکز هر استان تکلیف شده و نگاه وزارت علوم به برگزاری این کنگره ها نگاهی کیفی است.
 
حجت الاسلام والمسلمین \'عسکر دیرباز\' اضافه کرد: برگزاری کنگره شهدای دانشجو نقش زیادی در اثربخش شدن آرمان های شهدا و ادامه راه آن ها در بین قشر فرهیخته دانشجو دارد.
 
وی گفت: این کنگره روز سه شنبه هفته جاری در تالار شیخ مفید دانشگاه قم برگزار می شود و در آن تولیت آستان حضرت معصومه(س) و فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران سخنرانی خواهند کرد.
 
دیرباز هم چنین با اشاره به برنامه های جنبی کنگره بیان داشت: ایجاد باغچه شهدای دانشجو با غرس 168 نهال در پنج دانشگاه استان، برگزاری مسابقات سبک زندگی و نمایشگاه غذاهای سنتی در دانشگاه های قم و برگزاری مسابقات تیراندازی در بخش های آقایان و خانم ها و مسابقات پینگ پنگ از جمله برنامه های جنبی به شمار می روند.
 
وی افزود: در مجموع 80 برنامه مختلف در راستای برگزاری کنگره شهدای دانشجو قم برنامه ریزی شده است و مسوولان و روسای دانشگاه های استان در برگزاری این کنگره همکاری مناسبی داشته اند.
 
وی هم چنین از رونمایی از تمبر شهدای دانشجو همزمان با برگزاری کنگره خبر داد و گفت: سالنامه و ویژه نامه این نیز برای کنگره تدارک دیده شده است که در روز برگزاری به شرکت کنندگان اهدا خواهد شد.
 
دیرباز یادآور شد: مسوولیت برگزاری این کنگره از سوی وزارت علوم به دانشگاه قم واگذار شده و امور اجرایی آن نیز بر عهده بسیج دانشجویی استان است.
 
انتهای پیام/136
https://qomnews.ir/vdciyuar.t1a3z2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما