چهارشنبه ۳ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۰۰
کد مطلب : 43877
منبع : پایگاه خبری پلیس

کشف محموله 500 میلیون ریالی کالای قاچاق در قم

قم نيوز : قم نیوز: رئیس پلیس آگاهی استان قم از کشف کالای قاچاق به ارزش 500 میلیون ریال در استان خبر داد.
کشف محموله 500 میلیون ریالی کالای قاچاق در قم
به گزارش قم نیوز، احمد کرمی در تشریح این خبر اظهار کرد: در اجرای طرح تشدید مقابله با قاچاق کالا و ارز و با کسب خبری مبنی بر این که یک دستگاه اتوبوس اقدام به بارگیری کالای قاچاق از استان‌های جنوبی کشور به مقصد یکی از استان‌های مرکزی را داشته موضوع در دستور کار عملیاتی و اطلاعاتی ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: با اشراف اطلاعاتی ماموران که پس از رصد مسیر حرکت اتوبوس و انجام یکسری اقدامات پلیسی و مراقبت‌های انجام گرفته، موفق شدند اتوبوس مذکور را در عوارضی قم – تهران متوقف کنند.

رئیس پلیس آگاهی استان قم ادامه داد: ماموران پس از انتقال خودرو به اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز، در بازدید از اتوبوس مذکور کالاهایی از جمله 55 عدد باطری،70 آمپری خودرو ، تعداد 9 هزار عدد پودر نسکافه، 720 قوطی نوشابه انرژی‌زا ، تعداد 348 شیشه 750 گرمی شکلات صبحانه به ارزش تقریبی 500 میلیون ریال کشف کردند.

وی اضافه کرد: در این رابطه پرونده تشکیل و برای سیر مراحل قانونی به اداره کل تعزیرات حکومتی استان ارسال و متهم با قرار قانونی مناسب روانه زندان شد.

کرمی از شهروندان خواست، در صورت اطلاع از فعالیت‌های اقتصادی غیرقانونی از سوی افراد سودجو، مراتب را در اسرع وقت از طریق تماس با شماره تلفن110 و یا تلفن شبانه روزی 3134 پلیس آگاهی استان اطلاع دهند.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdciyva5.t1apy2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما