شنبه ۵ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۰۰
کد مطلب : 46847
منبع : خبرگزاری فارس
رئیس هیأت‌‌‌ تنیس روی‌میز استان قم خبر داد

آغاز فعاليت پایگاه‌های همگانی تنیس روی‌میز ویژه نوروز در قم

قم نيوز : قم نیوز: رئیس هیأت‌‌‌ تنیس روی‌میز استان قم از آغاز فعالیت‌ پایگاه‌های همگانی این رشته ورزشی ویژه ایام نوروز در شهر قم خبر داد.
آغاز فعاليت پایگاه‌های همگانی تنیس روی‌میز ویژه نوروز در قم
به گرارش قم نیوز، محمد عموئیان امروز، اظهار کرد: هیأت‌‌‌ تنیس روی‌میز استان قم و سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری در ایام نوروز برای تمامی علاقمندان به رشته ورزشی پینگ پنگ در بوستان‌های سطح شهر پایگاه‌های همگانی این رشته را ایجاد کرده‌ است.

وی ادامه داد: تمامی علاقمندان و دوست‌داران این رشته پرطرفدار می‌توانند با حضور در بوستان‌های تفریحی ورزشی شهر قم نظر بوستان شهید محمد بنیادی در خیابان امام موسی صدر، بوستان فدک در منطقه بنیاد و بوستان مهدی در انتهای 19 دی قم از امکانات این پایگاه‌ها بهره‌مند شوند.

عموئیان از نزدیک شدن به روز جهانی پینگ‌پنگ خبر داد و افزود: فدراسیون جهانی تنیس روی‌میز ششم آوریل هر سال را به عنوان روز جهانی پینگ پنگ نام‌گذاری کرده و در این روز در تمام نقاط دنیا با برگزاری رقابت‌های همگانی این رشته و دیگر برنامه‌ها، تلاش‌های زیادی برای توسعه فعالیت‌های این رشته صورت می‌گیرد.

رئیس هیأت‌‌‌ تنیس روی‌میز استان قم اضافه کرد: این هیأت‌‌‌ نیز مطابق برنامه‌ریزی فدراسیون، به مناسبت روز جهانی پینگ‌پنگ همانند سایر هیئت‌های استانی اقدام به برگزاری برنامه‌های متنوع برای ایجاد شور و شوق در بین عموم مردم به منظور جذب آنها به رشته پرتحرک و شاداب پینگ‌پنگ خواهد کرد.

وی ابراز کرد: برنامه‌ریزی هیأت‌‌‌ تنیس روی‌میز قم برای اجرای طرح همگانی این رشته در ایام نوروز چند سالی است که پیش از آغاز سال جدید در جلسات مختلف با اداره کل ورزش و جوانان استان قم و سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری انجام می‌شود و خوشبختانه با ایجاد اشتیاق بین تعداد زیادی از شهروندان برای روی آوردن به این رشته ورزشی، در تجربه‌های قبل نتایج خوبی گرفته‌ایم.

عموئیان بیان کرد: در نوروز 96 برای سومین سال متوالی اقدام به آماده‌سازی پارک‌ها و بوستان‌های تفریحی ورزشی شهر قم شده تا عموم مردم اعم از شهروندان قمی و زائرین و مسافرین در این ایام علاوه بر تفریح و لذت بردن از طبیعت با حضور در پایگاه‌های همگانی تنیس روی‌میز از امکانات آن بهر برده و با جذابیت‌های آن نیز آشنا شوند.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdciyva5.t1aq52bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما