سه شنبه ۵ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۳۷
کد مطلب : 45767
منبع : خبرگزاری فارس
شهردار قم:

بافت‌های فرسوده شهری نیازمند مدیریت واحد هستند

قم نيوز : قم نیوز: شهردار قم با تاکید بر اینکه بافت‌های فرسوده شهری نیازمند مدیریت واحد هستند گفت: دولت، وزارت راه و شهرسازی و دیگر ارگان‌های کشور در بافت‌های فرسوده دخیل هستند و با همکاری یکدیگر اقدامی جدی در این حوزه انجام دهند.
بافت‌های فرسوده شهری نیازمند مدیریت واحد هستند
به گزارش قم نیوز، سیدمرتضی سقائیان نژاد  با تاکید بر اینکه بافت‌های فرسوده شهری نیازمند مدیریت واحد هستند اظهار کرد: دولت، وزارت راه و شهرسازی و دیگر ارگان‌های کشور در بافت‌های فرسوده دخیل هستند و با همکاری یکدیگر اقدامی جدی در این حوزه انجام دهند.

وی با اشاره به اینکه بافت فرسوده شهر قم بالغ بر هزار و 700 هکتار است گفت: شهرداری به تنهایی‌ نمی‌تواند اقدام قابل توجهی در حوزه بافت فرسوده انجام دهد.

شهردار قم با اشاره به خطراتی که در کشور ما مردم را تهدید می‌کند گفت: رفع خطرات و رعایت موارد ایمنی نیازمند عزم جدی تمام مسوولان در سه قوه است.

وی حساسیت شهرداری قم در حوزه توسعه رعایت موارد ایمنی در شهر را مورد توجه قرار داد و افزود: آتش‌نشانی در حوزه آموزش‌های ایمنی اقدامات جدی را در دستور کار قرار داده تا مشکلات و خطرات ایمنی برای مردم کمتر شود.

سقائیان‌نژاد با تاکید بر اینکه در مورد ساختمان‌های خطرساز دیگر نباید احساسی برخورد شود گفت: باید قبل از هر رخدادی از خطرات احتمالی پیشگیری شود.

وی با اشاره به اجرای طرح ایمن‌سازی بوستان‌های شهر گفت: عمده بوستان‌های نا ایمن ایمن‌سازی شده و این طرح در حال گسترش‌ است و در بخش‌های مختلف سعی داریم چنین طرحی را اجرایی کنیم.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdciyya5.t1awq2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما