سه شنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۰۰
کد مطلب : 48197
منبع : خبرگزاری فارس
مرحله نهایی فوتبال جوانان باشگاه‌های کشور

دومین شکست صبای قم برابر پدیده / نقشه صعود به لیگ برتر خراب شد

قم نيوز : قم نیوز: دومین شکست متوالی تیم فوتبال جوانان صبای قم در مرحله پایانی مسابقات لیگ دسته اول فوتبال جوانان باشگاه‌های کشور برابر پدیده خراسان رقم خورد.
دومین شکست صبای قم برابر پدیده / نقشه صعود به لیگ برتر خراب شد
به گزارش قم نیوز، تیم فوتبال جوانان صبای قم که در نخستین مسابقه خود از مرحله نهایی رقابت‌ مدعیان صعود به لیگ برتر فوتبال جوانان باشگاه‌های کشور نتیجه را به تیم ستارگان گلستان واگذار کرده بود با شکست عصر امروز برابر پدیده خراسان عملا امیدهای خود برای صعود به لیگ برتر را از دست داد.

این در حالی است که بازی‌های مرحله پایانی از فصل 96 – 1395 لیگ دسته اول فوتبال جوانان باشگاه‌های کشور از 24 اردیبهشت ماه با رقابت چهار تیم صبای قم، پدیده خراسان، حفاری خوزستان و ستارگان گلستان در مشهد جریان دارد و صبای قم تا کنون در دو بازی متوالی به حریفان خود باخته است.

تیم فوتبال جوانان صبای قم در نخستین دیدار خود از مرحله نهایی رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال جوانان باشگاه‌های کشور برابر تیم ستارگان گلستان به میدان رفت و بر خلاف انتظار در پایان 90 دقیقه دیداری که چهار گل در آن به ثمر رسید با نتیجه سه بر یک مغلوب شد.

این در حالی است که تیم فوتبال جوانان صبای قم نتایج بسیار خوبی در دیدارهای مرحله مقدماتی و دور دوم بازی‌های فصل 96 – 1395 لیگ دسته اول فوتبال جوانان ایران کسب کرده و دومین سال متوالی خود را به مرحله نهایی این مسابقات رسانده اما عصر امروز در دومین دیدار خود نیز به تیم پدیده خراسان باخت.

این دومین رویارویی تیم‌های جوانان صبای قم و پدیده خراسان در فصل جاری رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال جوانان ایران است که در آن صبای قم تن به شکست یک بر صفر داد تا عملات بختی برای کسب مجوز صعود به لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور نداشته باشد و دیدار روز پایانی این تیم برابر حفاری اهواز تشریفاتی باشد.

در این مرحله از رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال جوانان ایران، چهار تیم صبای قم، حفاری خوزستان، ستارگان گلستان و پدیده خراسان‌ حضور دارند و تیم‌ها بعد از استراحت روز سه‌شنبه 26 اردیبهشت‌ماه، روز چهارشنبه 27 اردیبهشت آخرین بازی خود را برگزار می‌کنند.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdciyza5.t1av32bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما