چهارشنبه ۱۰ تير ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۱۸
کد مطلب : 31177
منبع : روابط عمومی استانداری قم
سرپرست استانداری قم مطرح کرد

بهره‌مندی از نظرات حوزه در تدوین برنامه توسعه پنج‌ساله قم

قم نيوز : قم نیوز: سرپرست استانداری قم گفت: با تدوین برنامه توسعه پنج‌ساله متناسب با نیازهای قم در همه بخش‌ها و نیز کسب نظرات سازنده علما و حوزویان این برنامه را به‌عنوان پیوست برنامه ششم توسعه کشور ارائه دهیم.
بهره‌مندی از نظرات حوزه در تدوین برنامه توسعه پنج‌ساله قم
به گزارش قم نیوز، فریدون همتی در دیدار با آیت‌الله حسینی‌بوشهری با بیان سوابق کاری خود از ابتدای انقلاب تاکنون اظهار داشت: خدمت به شهر مقدس قم افتخاری بزرگ است و با توجه کامل به منویات مقام معظم رهبری و نیز با برنامه محوری می‌توان آرمان‌های نظام را بیش از پیش در قم متبلور کرد.

وی با بیان اهمیت اعتمادسازی و فراهم کردن فضای مناسب سرمایه‌گذاری در استان خاطرنشان کرد: باید شرایط جذب کارآفرینان در قم به گونه‌ای مساعد و مطلوب باشد که از سراسر ایران و حتی خارج از کشور، سرمایه‌گذاران با میل و رغبت جذب موقعیت ویژه استان قم شوند.

مشاور عالی وزیر کشور با تأکید بر برگزاری جلسات متعدد با دستگاه‌های مختلف در زمینه مسائل استان تصریح کرد: درصدد هستیم تا با تدوین برنامه توسعه پنج‌ساله متناسب با نیازهای قم در همه بخش‌ها و نیز کسب نظرات سازنده علما و حوزویان این برنامه را به‌عنوان پیوست برنامه ششم توسعه کشور ارائه دهیم و محور حرکت همه نیرو‌ها را به سمت رشد و توسعه همه‌جانبه استان به حرکت درآوریم.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdciyzap.t1azy2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما