سه شنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۰۹
کد مطلب : 20197

مسابقات تکواندوی باشگاه‌های قم خاتمه یافت

قم نيوز : قم نيوز: مسابقات لیگ قهرمانی تکواندو باشگاه‌های استان قم با معرفی تیم‌های بر‌تر در سه رده سنی مختلف به کار خود پایان داد.
مسابقات تکواندوی باشگاه‌های قم خاتمه یافت
به گزارش قم نيوز، رقابت‌های لیگ تکواندو باشگاه‌های قم با شرکت چهره‌های آینده دار تکواندو قم و با حضور تیم‌های مدعی در رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در خانه تکواندو برگزار شد و در ‌‌نهایت تیم‌های بر‌تر تمام رده‌های خود را شناخت.

این مسابقات دهمین دوره رقابت‌های لیگ تکواندو باشگاه‌های استان قم بود که بر اساس برنامه ریزی هیئت تکواندو استان قم با عنوان پاسداشت بنیان گذار تکواندو قم سیدمحمد پولادگر برگزار شد و با حضور ۶ تیم در رده سنی نونهالان، ۵ تیم در رده سنی نوجوانان و ۵ تیم در رده‌های سنی جوانان و بزرگسالان به انجام رسید.

در مسابقات رده سنی نونهالان تیم تکواندو ایساکو استانی حسینی با کسب ۱۵ امتیاز قهرمان شد و تیم‌های سازه مشاور آریا با ۱۲ امتیاز و مدرسه بلال با ۹ امتیاز دوم و و سوم شدند.

در رده سنی نوجوانان تیم تکواندوی سلفچگان با قدرت عمل کرد و موفق شد با کسب ۱۲ امتیاز قهرمان شود و تیم‌های ایساکو استانی حسینی و مدرسه تکواندو سام با ۷ امتیاز دوم و سوم شدند که برتری ایساکو حسنی به دلیل امتیاز انفرادی بیشتر بود.

در رده سنی جوانان و بزرگسالان تیم ایساکو استانی حسینی با ۲۴ امتیاز قهرمان شد و تجهیزات رزمی سامکوه با ۱۶ امتیاز و باشگاه مولوی با ۹ امتیاز در جایگاه‌های دوم و سوم قرار گرفتند.

در پایان این رقابت‌ها برترین‌های هر رده مشخص شدند که عنوان فنی‌ترین تکواندوکار رده سنی نونهالان به محمد جعفری از تیم ایساکو استانی حسینی رسید و در رده‌های سنی نوجوانان و بزرگسالان به ترتیب، محسن جباری از تیم سلفچگان و مصطفی محمدی از تجهیزات رزمی سامکوه فنی‌ترین مبارز شدند.

روح الله رضاپور مربی تیم ایساکو حسینی نیز در ۲ رده سنی نونهالان و بزرگسالان عنوان مربی بر‌تر را کسب کرد و در رده سنی نوجوانان رضا دهقان از تیم تکواندوی سلفچگان مربی بر‌تر شد.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdciyzar.t1au32bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما