سه شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۱۴
کد مطلب : 28117
لیگ فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان

وحدت قم در خانه از پس صدرنشین برنیامد

قم نيوز : قم نیوز: تیم فوتبال وحدت قم در هفته دوازدهم لیگ فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان در خانه از پس صدرنشین برنیامد و به یک تساوی بسنده کرد.
وحدت قم در خانه از پس صدرنشین برنیامد
به گزارش قم نیوز، رقابت‌های فوتبال لیگ باشگاه‌های کشور جام آزادگان هفته دوازدهم خود را پشت سر گذاشت اما نماینده قم با وجود اراده یک بازی زیبا و ستودنی نتوانست حریف خود را شکست دهد.

تیم‌های فوتبال وحدت قم و پارس جنوبی جم بوشهر در هوای سرد ورزشگاه شهید حیدریان قم به مصاف هم رفتند که این مسابقه در پایان ۹۰ دقیقه با تساوی بدون گل همراه بود.

وحدت قم در بازی امروز با ترکیب محمدرضا وفایی، حامد امانی، حبیب سعادتی، صالح زندی، محمد رسولی، سید مجتبی مبینی‌پور، مصطفی خیری، فرشید خزایی، محمد عرب خراسانی، امیر زارع و شاهین بالاجایی با هدایت وحید مظاهری به میدان رفت.

رضا کرمی، علیرضا خدا بنده لو, علی محمد روحانی بازیکنان تعویضی تیم وحدت قم بودند که تعویض نخست این بازی شامل حضور کرمی به جای صالح زندی بود که به دلیل آسیب دیدگی شدید زندی در اواسط نیمه نخست رخ داد.

در ترکیب تیم فوتبال پارس جنوبی جم بوشهر، ابوطالب دژگاهی‌پور، امین فارسی، رضا قایدپوری، محمد طارمی، علی رفعت بوشهری، محسن قایدپوری، میلاد صارمی، شهاب یاپنی، مجید خمیسی، بهنام فرهانی و معین نظام الاسلامی با مربیگری حمید کللی فرد حضور داشتند.

در این مسابقه دو تیم در نیمه نخست بازی پایاپایی به نمایش گذاشتند و موقعیت‌های جسته و گریخته‌ای نیز به دست آوردند که مهم‌ترین آن ضربه آزاد بازیکنان تیم بوشهری بود که به تیرک عمودی دروازه وحدت اصابت کرد.

در نیمه دوم و با گذشت دقایق بازی، تیم وحدت قم که نیاز مبرمی به برد داشت دروازه تیم صدرنشین را تهدید کرد و بار‌ها تا آستانه فروپاشی دروازه حریف پیش رفت که جدی‌ترین آن ضربه محمد رسولی در مقابل دروازه پارس جم در حالتی نامتعادل بود که توپ به شکل عجیبی به بیرون رفت.

جذاب‌ترین صحنه این مسابقات در دقیقه دوم وقت تلف شده رخ داد و در شلوغی محوطه جریمه پارس جم؛ علیرضا خدا بنده لو که چند دقیقه‌ای بود که وارد میدان شده بود با ضربه آکروباتیکی دیدنی دروازه حریف را هدف قرار داد اما سنگربان بوشهری‌ها توپ را با واکنشی نجات بخش به کرنر فرستاد تا کللی فرد یک امتیاز را مدیون دروازه‌بان خود باشد.

تیم وحدت قم با این تساوی در جدول ۱۰ امتیازی شد و در رده نهم جدول ۱۰ تیمی باقی ماند در حالی که تیم حفاری خوزستان با ۹ امتیاز قعرنشین است و تیم‌های ماشین سازی تبریز و صنعت نفت آبادان نیز با ۱۳ امتیاز بالا‌تر از این تیم قرار دارند.

پارس جنوبی جم بوشهر نیز با وجود توقف در این بازی کماکان با ۲۱ امتیاز صدرنشین باقی ماند و تیم‌های نسل ابومسلم مشهد و بعثت کرمانشاه با ۲۰ و ۱۹ امتیاز در رده‌های دوم و سوم ایستاده‌اند.
https://qomnews.ir/vdciyzar.t1avz2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما