سه شنبه ۳ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۰۰
کد مطلب : 46441
منبع : خبرگزاری فارس
جانشين فرماندهي انتظامي استان قم:

مشاوره قبل از ازدواج باید به فرهنگ تبديل شود

قم نيوز : قم نیوز: جانشين فرماندهي انتظامي استان قم با بیان اینکه پديده طلاق علت‌هاي زيادي داشته که پرداختن به آن نيازمند يک هم‌افزايي از سوي همه دستگاه‌هاي فرهنگي است، گفت: مشاوره قبل از ازدواج بايد به يک فرهنگ در جامعه تبديل شود.
مشاوره قبل از ازدواج باید به فرهنگ تبديل شود
به گزارش قم نیوز، به نقل از پایگاه خبری پلیس، حمیدرضا اسدی در جلسه تعاملی با معاونان فرهنگی دستگاه‌های مختلف استان، با بیان اینکه پدیده طلاق علت‌های زیادی داشته که پرداختن به آن نیازمند یک هم افزایی از سوی همه دستگاه‌های فرهنگی است، راه حل مقابله با این پدیده را نیازمند انجام اقدامات ریشه‌ای دانست.

جانشین فرماندهی انتظامی استان قم در ادامه برخی ریشه‌های طلاق را در استفاده نادرست از فضای مجازی، ‌اعتیاد و عدم نگاه درست خانواده‌ها به ازدواج برشمرد که زوجین را مستعد جدایی کرده دانست.

وی با بیان اینکه بی‌مسؤولیتی در زندگی، بدرفتاری، ‌عدم توجه به نیازهای یکدیگر و ‌دخالت خانواده‌ها از موارد تشدید اختلافات زوجین است، بر لزوم تشکیل بیش از پیش جلسات مشاوره و کارگاه‌های آموزشی برای خانواده‌ها تاکید کرد.

اسدی در ادامه با اشاره به اهمیت اقدامات قرارگاه فرهنگی تاکید کرد: همه دستگاه‌ها باید نسبت به قرارگاه فرهنگی احساس مسؤولیت کنند .

وی یکی از راه‌های برون رفت از آسیب‌های اجتماعی را ترویج ازدواج دانست و با بیان اینکه این مهم یکی از ارکان اساسی استحکام نهاد خانواده است، گفت: مشاوره قبل از ازدواج باید به یک فرهنگ در جامعه تبدیل شود.

انتهای پیام / ۱۳۶
https://qomnews.ir/vdciz5a5.t1aq52bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما