پنجشنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۱۹
کد مطلب : 14491
فوتسال جام رمضان:

مسابقات فوتسال «جایزه بزرگ» در قم برگزار می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: مدیر مجموعه ورزشی شهر فرودگاهی قم از برگزاری مسابقات جام رمضان با عنوان «جایزه بزرگ» در سالن 3 هزار نفری شهر فردوگاهی خبر داد.
مسابقات فوتسال «جایزه بزرگ» در قم برگزار می‌شود
به گزارش قم نیوز، ابوالفضل ثانی ضمن اعلام خبر برگزاری مسابقات فوتسال جام رمضان در سالن ورزشی فرودگاه بین‌المللی قم به تشریح نحوه برگزاری این مسابقات پرداخت و اظهار داشت: با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته برای برگزاری مسابقات فوتسال جام رمضان در شب‌های ماه مبارک رمضان، سالن ورزشی سه هزار نفری دهکده ورزشی برای افتتاح در حال آماده‌سازی است.
 
وی ادامه داد: افتتاحیه سالن ورزشی شهر فرودگاهی قم همزمان با برگزاری مسابقات فوتسال جام رمضان با عنوان «مسابقات جایزه بزرگ» انجام خواهد شد و برای برگزاری این جام از تمام استان‌ها و ارگان‌هایی که تیم‌های فوتسال مطرح در سطح لیگ‌های کشور دارند دعوت شده است.
 
مسئول برگزاری مسابقات جام رمضان شهر فرودگاهی افزود: برای برندگان این دوره از مسابقات هدایا و جوایزی معاول دو میلیارد ریال در نظر گرفته شده که بین تیم‌های اول، دوم و سوم و همچنین بازیکن با اخلاق، آقای گل و بهترین بازیکن جام جایزه بزرگ توزیع خواهد شد.
 
ثانی در ادامه به نحوه توزیع جایزه میان برندگان نخستین دوره فوتسال جایزه بزرگ اشاره کرد و بیان داشت: جایزه تیم اول 500 میلیون ریال، تیم دوم 300 میلیون ریال و تیم سوم 150 میلیون ریال خواهد بود.
 
وی با اشاره به اینکه فاصله شهر فرودگاهی با شهر قم زیاد است از در نظر گرفتن امکانات رفاهی برای انتقال تماشاگران به این مکان خبر داد و گفت: به دلیل دوری مسیر برای رفاه حال ورزش دوستان سرویس رایگان در نظر گرفتیم، همچنین هر شب به تعدادی از تماشاگران حاضر در سالن به قید قرعه جوایز ارزنده‌ای اهدا خواهد شد.
 
مسئول برگزاری مسابقات جام رمضان شهر فرودگاهی ادامه داد: تیم‌هایی که مایل به حضور در این مسابقات هستند می‌توانند تا 14 تیر ماه برای شرکت در این مسابقات اعلام آمادگی کنند.
 
ثانی با اشاره به اینکه فضاهای ورزشی متعددی در مجموعه شهر فرودگاهی در نظر گرفته شده که مطابق با استانداردهای روز دنیا در حال احداث است خاطرنشان کرد: چندی پیش نیز مجمع ورزش‌های پهلوانی شهر فرودگاهی قم با حضور مسئولان ورزش کشور و استان قم و مدیریت فرودگاهی بین المللی و شهر فرودگاهی قم افتتاح شد.

انتهای پیام/122
https://qomnews.ir/vdciz5az.t1a532bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما