چهارشنبه ۳ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱۸:۱۵
کد مطلب : 22311

پرسپولیس و ایرانجوان قم مصاف مدعیان صعود را برگزار می‌کنند

قم نيوز : قم نیوز: تیم‌های فوتبال پرسپولیس و ایرانجوان قم در هفته پنجم لیگ دسته اول فوتبال قم مصاف مدعیان صعود به لیگ بر‌تر را برگزار می‌کنند.
پرسپولیس و ایرانجوان قم مصاف مدعیان صعود را برگزار می‌کنند
به گزارش قم نیوز، پنجمین هفته از رقابت‌های لیگ دسته اول باشگاه‌های استان قم امروز به پایان می‌رسد اما بازی اختتامیه این هفته، مسابقه‌ای حساس بین دو تیم مدعی صعود به لیگ برتر است.

در دومین و آخرین بازی امروز که آخرین بازی هفته پنجم نیز هست، تیم‌های ایرانجوان قم و پرسپولیس جعفریه در حالی به مصاف هم می‌روند که نتایج خوب هر دو تیم در بازی‌های گذشته سبب شده هر دو تیم از مدعیان جدی صعود به لیگ بر‌تر به شمار آیند.

با وجود سپری شدن ۵ هفته از لیگ دسته اول، رقابت مدعیان صعود به لیگ بر‌تر هنوز شکل محدودی پیدا نکرده و با توجه به اختلاف ناچیز امتیازات، تیم‌های میانه جدول نیز از مدعیان صعود به شما می‌روند.

در این میان، تیم فوتبال ایرانجوان با استفاده از تیمی بسیار جوان و با انگیزه، چهره ویژه‌ای در بین تیم‌های حاضر در مسابقات دارد و آمار گلزنی فوق العاده این تیم در ۴ بازی نخست نمایانگر توان بالای تهاجمی این تیم است.

ایرانجوان گرچه در مسابقه هفته گذشته خود برابر تیم صدرجدولی پیروزان مغلوب و نوار پیروزی‌های سریالی این تیم قطع شد اما کماکان مدعی جدی صعود به لیگ بر‌تر به شمار می‌آید در حالی که سیدحسین بدری سرمربی این تیم اعلام کرده صعود به لیگ بر‌تر برای تیمش اهمیت ندارد و به دنبال بازیکن سازی است.

در آن سوی میدان تیم فوتبال پرسپولیس جعفریه که در میان تیم‌های حاضر در لیگ‌های بر‌تر و دسته اول فوتبال قم، تنها تیمی است که از شهر یا بخشی غیر از شهر قم در مسابقات حاضر شده، با وجود محرومیت یکی از مهره‌های اصلی خود که در بازی با افشین اخراج شد، به دنبال کسب یک برد دیگر است.

دیدار حساس تیم‌های ایرانجوان قم و پرسپولیس جعفریه از ساعت ۱۷ امروز در زمین چمن مصنوعی ورزشگاه تختی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcizpar.t1arz2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما