جمعه ۷ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۹:۰۳
کد مطلب : 27361
با اعظاء نشان ویژه خادمان افتخاری

خالق اثر "من زنده ام" خادم افتخاری حرم حضرت معصومه(س) شد

قم نيوز : قم نیوز: طی مراسمی با حضور تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س)، نشان ویژه خادمان افتخاری حرم حضرت معصومه(س)، به خانم دکتر معصومه آباد نویسنده کتاب "من زنده ام" اعطا شد.
خالق اثر "من زنده ام" خادم افتخاری حرم حضرت معصومه(س) شد
به گزارش قم نیوز و به نقل از روابط عمومی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان قم، آیت الله سعیدی تولیت حرم کریمه اهل بیت(س) در نشستی که شب گذشته به منظور تجلیل از نویسنده کتاب "من زنده ام" در سالن جلسات محراب شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر حضرت معصومه(س) برگزار شد، طی سخنانی ابراز داشت: وقتی حضرت ابراهیم(ع) از همه آن آزمایشات الهی سربلند بیرون آمد و پس از تحمل آن همه سختی ها و هجرت ها، به استناد فرازی از آیه شریفه "طهرا بیتی للطائفین و العاکفین" خداوند تبارک و تعالی نشان خادمی خانه خود را به عنوان هدیه به ایشان اعطا کرد.

تولیت آستان مقدس کریمه اهل بیت(س) در خصوص چگونگی آشنایی با کتاب "من زنده ام" خاطرنشان ساخت: در اوایل محرم الحرام مراسم عزاداری پرشوری در حسینیه سپاه استان برگزار شد، مراسم معنوی پرشوری که آکنده از عطر حماسه حضور سه شهید گمنام دفاع مقدس بود، پس از پایان مراسم کتاب "من زنده ام" را دادند که با مطالعه آن به عمق ارادت نویسنده به اسلام و ولایت فقیه و استقامت و پایداری وی پی برده و تصمیم گرفتم از نویسنده این کتاب تقدیر کنم.

وی خطاب به نویسنده کتاب "من زنده ام" ابراز کرد: ما هم بر اساس آموزه های قرآن کریم و سیره اهل بیت(ع) مدال خادمی حرم را به شما اعطا می کنیم تا هم دیگران نیز از حضورتان در حرم مطهر بهره مند شوند و هم بتوانید در پناه الطاف الهی به تکلیف و مسئولیت خود عمل نمایید.

خانم دکتر معصومه آباد نیز در این مراسم، طی سخنانی بیان داشت: خادمی حرم حضرت معصومه(س) سال های سال آرزوی بنده بود و الان خداوند کریم را شاکرم که مرا به آرزویی که در حسرت آن بودم، رساند.
وی همچنین خاطرات اجمالی و اثر بخشی از زندگی خود و دوران چهار ساله اسارت، نذر مادر و علت نام گذاری اش به نام "معصومه"،  معامله مادرش با خدا و شهادت یکی از هشت برادرش در عملیات کربلای پنج و سپس آزادی وی از اسارت را شرح داد که مورد توجه و تحسین حاضران قرار گرفت. 

در پایان این مراسم، با حضور احمد حسینی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان قم، حیدری مسئول بسیج جامعه زنان سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) و تعدادی دیگر از مسئولان، نشان ویژه خادمان افتخاری حرم مطهر حضرت معصومه(س) به خانم دکتر معصومه آباد، عضو شورای شهر تهران و نویسنده کتاب ارزشمند "من زنده ام" اعطا گردید.

انتهای پیام/105
https://qomnews.ir/vdcizpar.t1ayq2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما