چهارشنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۰۴:۰۰
کد مطلب : 52381
منبع : خبرگزاری فارس
مديركل نظارت بر امور عمراني و ساختماني شهرداري قم خبر داد

پيشرفت 95 درصدي پروژه بلوار زائر قم تا خيابان شهاب گازسوز

قم نيوز : قم نیوز: مديركل نظارت بر امور عمراني و ساختماني شهرداري قم از پيشرفت 95 درصدي فاز يك پروژه بلوار زائر به طول دو كيلومتر تا خيابان شهاب گازسوز خبر داد.
پيشرفت 95 درصدي پروژه بلوار زائر قم تا خيابان شهاب گازسوز
به گزارش قم نیوز، عباس حلوایی‌زاده با اشاره به احداث پروژه بلوار زائر حدفاصل پل انقلاب تا مسیر دسترسی بیمارستان امام رضا گفت: محدوده فاز یک آن به طول دو کیلومتر تا خیابان شهاب گازسوز است که عملیات عمرانی شامل خاکبرداری، لجن برداری، خاکریزی، زیرسازی و آسفالت و اجرای بخشی از کانال هدایت آب‌های سطحی داخل بلوار زائر به طول 800 متر انجام شده است.

وی خاطرنشان کرد: فاز یک پروژه مذکور سال گذشته تکمیل شده ولی به دلیل عملیات روشنایی قابل بهره‌برداری نیست.

مدیرکل نظارت بر امور عمرانی و ساختمانی شهرداری قم با اشاره به پیگیری‌های مدیریت کلان شهرداری، سازمان برنامه و بودجه و شرکت برق منطقه‌ای استان گفت: اکنون روشنایی این پروژه در حال طراحی و اجرا است پس از تکمیل روشنایی، حداکثر به مدت 15 روز پروژه قابل بهره‌برداری می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: عمده عملیات عمرانی کیلومتر دو تا چهار بلوار زائر حدفاصل خیابان شهاب گازسوز تا مسیر دسترسی به بیمارستان امام رضا در قالب خاکبرداری و خاکریزی به پایان رسیده ولی عملیات تکمیلی آن پس از تاییدیه از سوی ادارات مرتبط به طور مجدد آغاز می‌شود.

حلوایی‌زاده با بیان اینکه فاز یک این پروژه دارای پیشرفت 95 درصدی است گفت: این پروژه کاهش بار ترافیکی میدان ارتش، کاهش زمان سفر شهروندان پردیسان به هسته مرکزی شهر و تسهیل و بهبود عبور و مرور در بلوار غدیر را به همراه دارد.


انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcizpaw.t1arv2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما