شنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۳۲
کد مطلب : 14301
نایب رئیس هیئت کشتی استان قم:

فرنگی‌کاران قم آماده درخشش در پیکارهای پیشکسوتان کشور هستند

قم نيوز : قم نیوز: نایب رئیس هیئت کشتی استان قم از آمادگی فرنگی کاران پیشکسوت این رشته برای درخشش در پیکارهای کشتی فرنگی قهرمانی پیشکسوتان کشور خبر داد.
فرنگی‌کاران قم آماده درخشش در پیکارهای پیشکسوتان کشور هستند
به گزارش قم نیوز، محسن وزیری بیان کرد: درخشش خیره کننده‌ای که کشتی گیران جوان و با استعداد استان قم در مسابقات داخلی و خارجی دارند، به واقع به تمام خانواده کشتی روحیه دوچندان و مضاعفی داده است.
 
وی ادامه داد: کشتی قم در حال حاضر در تمام رده‌های سنی کشتی فرنگی و یک رده سنی کشتی آزاد در تیم‌های ملی کشورمان دارای نمایندگان خوب و شایسته‌ای است و به نظر می‌آید که می‌تواند در سال جاری موفق‌ترین رشته ورزشی قم در میادین داخلی و خارجی لقب بگیرد.
 
نایب رئیس هیئت کشتی استان قم بیان داشت: هیئت کشتی به دست آمدن تمام این موفقیت‌ها را مرهون تلاش و کوشش مربیان سازنده کشتی قم و تلاش و انگیزه کشتی گیران رده‌های سنی مختلف می‌داند و حالا نوبت کشتی گیران پیشکسوت هر دو رشته آزاد و فرنگی است که در این رشته خود را به خوبی نشان دهند.
 
وی با اشاره به برنامه فدراسیون کشتی برای برگزاری رقابت‌های کشتی قهرمانی کشور در رده سنی پیشکسوتان اضافه کرد: مسابقات کشتی قهرمانی پیشکسوتان کشور در هر دو رشته آزاد و فرنگی برگزار می‌شود و از قم نیز کشتی گیران مدعی راهی این رقابت‌ها خواهند شد.
 
وزیری خاطرنشان کرد: بعد از اینکه کشتی گیران رشته کشتی آزاد قم راهی این رقابت‌ها شدند، کشتی گیران رشته فرنگی نیز عازم این مسابقات خواهند شد تا توانایی و قدرت بالای کشتی قم را در جدال با شرکت کنندگان در این رقابت‌ها به نمایش بگذارند.
 
وی با اشاره به موفقیت کشتی آزاد پیشکسوتان قم در کسب مدال از مسابقات قهرمانی کشور یاد آور شد: کشتی گیران قمی در رقابت‌های پیشکسوتان کشور با حریفان خود رقابت نزدیک و تنگاتنگی داشتند و سرانجام یک نشان طلا نصیب تیم اعزامی قم شد.
 
وزیری با بیان اینکه 9 کشتی‌گیر تیم گروه تصفیه آب معصومی قم در رقابت‌های کشتی آزاد پیشکسوتان کشور با حریفان خود به رقابت پرداختند یادآور شد: این رقابت‌ها با شرکت برترین‌های کشور در تمام رده‌های سنی در سالن شهدای هفتم تیر تهران برگزار شد و کشتی گیرانی از سراسر کشورمان حضور داشتند.
 
وی افزود: مرتضی دنیا دوست در وزن 58 کیلوگرم و داریوش وفایی در وزن 76 کیلوگرم هر دو در گروه A، مصطفی قلعه شاهینی در وزن 58 کیلوگرم، رشید قلعه شاهینی در 63 کیلوگرم و نادرحسین پور در 120 کیلوگرم هر سه در گروه B، مهدی کریم پور در وزن 63 کیلوگرم گروه C، محمد صالح در وزن 69 کیلوگرم گروه D و خسرو مهتابی در وزن 58 کیلوگرم و فضل الله سعادتمند در وزن 76 کیلوگرم هر دو در گروه E  با حریفان خود رقابت کردند.

انتهای پیام/122
https://qomnews.ir/vdcizpaz.t1a5u2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما