جمعه ۲۶ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۲۲:۰۰
کد مطلب : 44641
منبع : خبرگزاری فارس

مسابقات قهرمانی و انتخابی کیک‌بوکسینگ در قم برگزار می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: رئیس هیأت ورزش‌های رزمی استان قم گفت: مدعیان کسب عناوین برتر پیکارهای قهرمانی و انتخابی کیک‌بوکسینگ در قم با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.
مسابقات قهرمانی و انتخابی کیک‌بوکسینگ در قم برگزار می‌شود
به گزارش قم نیوز، جواد محمدزاده  اظهار کرد: با توجه به مدت زمانی که برای ثبت نام از رزمی‌کاران علاقه‌مند به حضور در مسابقات قهرمانی و انتخابی کیک بوکسینگ قم در نظر گرفته شده، استقبال خوبی را شاهد بوده‌ایم و قطعا رقابت کیک‌بوکسینگ کاران نیز جذاب خواهد بود.

وی ادامه داد: هیأت ورزش‌های رزمی استان قم در نظر دارد مسابقات کیک‌بوکسینگ انتخابی قم را به منظور شناخت نفرات برتر برای عضویت در ترکیب تیم‌های دو رده سنی جوانان و بزرگسالان قم به منظور حضور در پیکارهای کیک بوکسینگ قهرمانی کشور برگزار کند.

رئیس هیأت ورزش‌های رزمی استان قم اضافه کرد: همچنین مسابقات کیک بوکسینگ قهرمانی قم در دو رده سنی نونهالان و نوجوانان برنامه‌ریزی شده است که همگی در روز جمعه سوم دی ماه به میزبانی خانه ورزش‌های رزمی مجموعه ورزشی راحله منطقه نیروگاه قم به انجام می‌رسد.

وی از ارفاق وزن برای کیک‌بوکسینگ کاران تمامی رده‌های سنی حاضر در این رقابت‌ها خبر داد و افزود: این ارفاق وزن به میزبان 500 گرم است و پیکارهای چهار رده سنی کیک بوکسینگ قهرمانی و انتخابی قم مجموعا در 29 وزن با حضور علاقمندان به این رشته برگزار می‌شود.

محمدزاده با اشاره به اوزان این رقابت‌ها عنوان کرد: رقابت‌های رده سنی نونهالان کیک‌بوکسینگ قهرمانی قم در اوزان منهای 20، 25، 30، 35، 40 و به اضافه 40کیلوگرم به انجام خواهد رسید و کیک‌بوکسینگ کاران نوجوان نیز در اوزان منهای 30، 35، 40، 45، 50و به اضافه 55 به روی رینگ می‌روند.

وی خاطرنشان کرد: رقابت‌های رده سنی جوانان برای برگزاری در هشت وزن برنامه‌ریزی شده است و مدعیان کسب عناوین برتر در این رده سنی باید در اوزان منهای 50، 55، 60، 65، 70، 75، 80 و به اضافه 80 در خانه ورزش‌های رزمی به مصاف یکدیگر بروند.

رئیس هیأت ورزش‌های رزمی استان قم با بیان اینکه پیش‌بینی ما برگزاری یکی از با کیفیت‌ترین رقابت‌های استانی در این دوره است، بیان کرد: مسابقات رده سنی بزرگسالان نیز در 9 وزن به انجام می‌رسد و کیک‌بوکسینگ کاران باید برای به دست آوردن مدال‌های طلا، نقره و برنز منهای 55، 60، 65، 70، 75، 80، 85، 90 و به اضافه 90 به میدان بروند.

وی با اشاره به اهدای حکم قهرمانی، مدال و جوایز ویژه به برترین‌های رده‌های سنی پایه این دوره از مسابقات، عنوان کرد: برترین‌های دو رده سنی جوانان و بزرگسالان نیز با توجه به اینکه به زودی باید در رقابت‌های کشوری و انتخابی تیم ملی حضور یابند، بلافاصله به اردو دعوت می‌شوند.

محمدزاده در پایان اظهار کرد: رقابت‌ رزمی‌کاران حاضر در این مسابقات در حالی به میزبانی خانه ورزش‌های رزمی راحله برنامه‌ریزی شده که وزن‌کشی یک روز زودتر در سالن ورزشی زیتون قم واقع در میدان امام، بلوار کارگر، خیابان سلامت، کوچه شماره 23 انجام خواهد شد.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcizqa5.t1a552bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما