دوشنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۲۳:۳۶
کد مطلب : 36631
ووشو قهرمانی کشور در قم

تالوکار خوزستانی با کسب سومین مدال طلا ستاره مسابقات شد

قم نيوز : قم نیوز: تالوکار خوزستانی با کسب سومین عنوان قهرمانی و نشان طلای خود به عنوان ستاره رقابت‌های ووشو قهرمانی رده سنی بزرگسالان کشور معرفی شد.
تالوکار خوزستانی با کسب سومین مدال طلا ستاره مسابقات شد
به گزارش قم نیوز، دومین روز پیکارهای ووشو قهرمانی رده سنی بزرگسالان ایران و انتخابی تیم ملی برای حضور در مسابقات آسیایی ۲۰۱۶ با رقابت مدعیان عضویت در تیم ملی به میزبانی هیئت ووشو استان قم با درخشش تالوکار تیم هیئت ووشو خوزستان و موفقیت وی در کسب سومین مدال طلا پیگیری شد.

برنامه‌ریزی مسئولین برگزاری این رقابت‌ها به شکلی است که امروز مسابقات بخش اجرای فرم یا تالو رسماً با معرفی نفرات برتر به پایان برسد، به همین منظور اکثر تماشاگرانی که در سالن شهید حیدریان قم حضور داشتند نظاره‌گر نمایش جذاب تالوکاران مدعی عضویت در تیم ملی بودند.

این در حالی است که مدعیان شرکت کننده در این دوره از رقابت‌ها در قالب ۳۴ تیم از سراسر کشور برای به دست‌ آوردن مقام‌های اول تا سوم و نشان‌های طلا، نقره و برنز در ۱۰ فرم بخش تالو یا اجرای فرم و ۱۰ وزن بخش ساندا یا مبارزه برای کسب مقام‌های اول تا سوم پیکار می‌کنند.

رضا خلف‌زاده تالوکار آماده خوزستانی بعد از کسب مقام نخست و مدال طلای فرم‌های چانگ‌چوان و جین‌شو مسابقات بیست و دومین دوره ووشو قهرمانی کشور در قم، در ادامه این پیکارها بار دیگر پرفروغ ظاهر شد و بالاتر از سایر رقبا به مقام قهرمانی و مدال طلای رقابت‌های فرم شیانگ‌شو این دوره نیز دست پیدا کرد.

در پایان رقابت‌های اجرای فرم شیانگ‌شو بیست و دومین دوره مسابقات ووشو قهرمانی رده سنی بزرگسالان کشور در قم، تالوکاران خوزستان، قم (ب) و آذربایجان شرقی اول تا سوم شدند.

تالوکاران حاضر در پیکارهای فرم شیانگ‌شو بیست و دومین دوره مسابقات ووشوی قهرمانی کشور در رده بزرگسالان در حالی با یکدیگر به رقابت پرداختند که در نهایت رضا خلف‌زاده از تیم هیئت ووشو استان خوزستان با کسب ۹.۵۵ امتیاز در جایگاه نخست ایستاد و عنوان قهرمانی همراه با مدال طلای این دوره از پیکارها را به خود اختصاص داد.

بعد از تالوکار خوزستانی که قهرمان فرم شیانگ‌شو این مسابقات لقب گرفت و مدال‌های طلای فرم‌های چانگ‌چوان و جین‌شو این دوره را نیز در اختیار دارد، سیدعلی هاشمی از تیم هیئت ووشو قم (ب) با کسب ۹.۲۴ امتیاز در جایگاه دوم ایستاد و نایب قهرمان شد، ضمن اینکه بهروز اکبرزاده تالوکار تیم هیئت ووشو استان آذربایجان شرقی با کسب ۹.۰۸ امتیاز مقام سوم را از آن خود کرد.

گفتنی است: رضا خلف‌زاده تالوکار استان خوزستان در حالی به مدال طلای فرم شیانگ‌شو دست‌یافت که روز قبل در مسابقات فرم چانگ‌چوان نیز با کسب ۹.۵۵ امتیاز در جایگاه نخست ایستاده و عنوان قهرمانی همراه با مدال طلای این دوره از پیکارها را به خود اختصاص داده بود و صبح امروز نیز مدال طلای فرم جین‌شو را با کسب ۹.۴۹ امتیاز به موفقیت‌های خود اضافه کرده بود.

انتهای پیام /۱۳۷
https://qomnews.ir/vdcizqap.t1aqp2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما