دوشنبه ۱۰ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۳۱
کد مطلب : 29611
رئیس شهرک معارفی بهشت بانو خبر داد

حضور نخبگان برجسته فرهنگی کشور در نمایشگاه بهشت بانو

قم نيوز : قم نیوز: رئیس شهرک معارفی بهشت بانو با اشاره به نگاه ملی حرم مطهر به مباحث فرهنگی، از حضور نخبگان برجسته فرهنگی کشور در نمایشگاه بهشت بانو خبر داد.
حضور نخبگان برجسته فرهنگی کشور در نمایشگاه بهشت بانو
به گزارش قم نیوز، حجت الاسلام و المسلمین جواد بهشتی پور در آیین افتتاحیه نمایشگاه شهرک معارفی بهشت بانو، که با حضور تولیت محترم آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها و جمعی از مسئولین در شبستان حضرت نجمه خاتون سلام الله علیها برگزار شد، اظهار داشت: نمایشگاه شهرک معارفی بهشت بانو با در نظر گرفتن نیاز و ویژگی های گروه های سنی مختلف اعم از خردسالان، کودکان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان برای ایام نوروز فاطمی امسال برگزار شده است.

وی با بیان توضیحات تکمیلی در ارتباط با این نمایشگاه، با تاکید بر سابقه چندساله این حرکت فرهنگی و استقبال عمومی مردم و زوار حرم حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها از این کار، گفت: در این نمایشگاه، بعد از رصد فعالین فرهنگی سطح کشور، بهترین ها را برای کار در این ایام دور هم جمع کرده ایم.

وی در رابطه با سازه های نمایشگاه امسال، گفت: سازه های نمایشگاه نسبت به سالهای قبل بسیار متمایز و دارای ویژگی های خاص است، از جمله آن که سعی شده تا سازه هایی در نمایشگاه به کار رود که با فضای حرم همسان باشد و در عین حال، ماندگار و قابل استفاده در فضاهای دیگر نیز باشد.

رئیس شهرک معارفی بهشت بانو تاکید کرد: اما ساخت جهادی ،داوطلبانه و افتخاری این سازه ها نیز از ویژگی های دیگر آن است که از طراحی تا تولید به صورت افتخاری انجام گرفته است.

بهشتی پور ادامه داد: ۲۵۰ نفر جمعا در نمایشگاه امسال فعال هستند که نیم بیشتر آنها به صورت افتخاری حضور دارند و این افراد با توجه به فراخوانی که شد و آثار برگزیده ای که مورد انتخاب قرار گرفت، از ۹ استان کشور از جمله استانهای اصفهان، یزد، کهکلویه و بویر احمد، بندرعباس، تبریز و چند استان دیگر در نمایشگاه حضور دارند.

وی با اشاره به توجه تولیت محترم آستان مقدس به مباحث فرهنگی و ترویج سیره اهل بیت علیهم السلام در جامعه، تاکید کرد: این امر بر ملی بودن نگاه آستان مقدس بی بی دو عالم، حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها دلالت دارد.

انتهای پیام/

انتهای پیام/ب
https://qomnews.ir/vdcizqar.t1a3z2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما