دوشنبه ۸ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۳۰
کد مطلب : 48881
منبع : خبرگزاری فارس
4 هفته تا آغاز فصل جديد ليگ برتر فوتسال

مربيان فوتسال قم در كادر فني شهرداري ماندگار شدند

قم نيوز : قم نیوز: مربيان فوتسال قم بعد از كسب رتبه ششمي مسابقات هجدهمين دوره ليگ برتر فوتسال باشگاه‌هاي كشور با تيم شهرداري ساوه بار ديگر در كادر فني اين تيم ماندگار شدند.
مربيان فوتسال قم در كادر فني شهرداري ماندگار شدند
به گزارش قم نیوز، در حالی که فصل جدید مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور کمتر از یک ماه دیگر رسما آغاز می‌شود، این روزها تمام تیم‌های لیگ برتری در تدارک جذب بازیکنان مورد نظر خود، تقویت کادر فنی و آماده‌سازی برای حضور موفق در این لیگ هستند.

از اواخر دهه 1370 تا کنون 18 دوره از رقابت‌های لیگ برتر فوتسال ایران سپری شده و در هر دوره یک نماینده قم به صورت ثابت در این رقابت‌ها حضور داشته و سه عنوان نایب‌قهرمانی دوره‌های ششم، دهم و چهاردهم این مسابقات را نیز به خود اختصاص داده است.

یکی از مربیانی که در سه عنوان نایب‌قهرمانی فوتسال قم در ادوار مختلف لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور نقش‌آفرینی کرده، محسن حسن‌زاده بازیکن خوشنام و با سابقه این رشته است که در تیم‌های مختلف باشگاهی ایران بازی کرده و چند سالی است به عنوان مربی فعالیت می‌کند.

بعد از دوره ششم لیگ برتر در سال 1384 که حسین شمس ارم‌کیش قم را نایب‌قهرمان لیگ برتر کرد و تیم ارم‌کیش همین عنوان را در دوره دهم در سال 1388 با سیدمهدی ابطحی به دست آورد، محسن حسن‌زاده به عنوان سرمربی تیم صبای قم نایب‌قهرمانی لیگ چهاردهم را کسب کرد.

حسن‌زاده که سابقه هدایت صبای قم و ماهان‌تندیس قم در لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور را در کارنامه دارد و با تیم ماهان‌تندیس قم در سال 1392 عنوان قهرمانی تنها جام حذفی برگزار شده تاریخ فوتسال ایران را نیز به دست آورده، از سال 1395 هدایت تیم شهرداری ساوه را عهده‌دار شده است.

این مربی با تجربه از خانواده موفق و خوش‌نام حسن‌زاده‌ها، در هجدهمین دوره لیگ برتر در سال 95 با تیم شهرداری ساوه رتبه ششم را به دست آورد و حسین صبوری و قدرت‌الله باقری به عنوان دو مربی قمی دیگر همراه با پنج بازیکن شاخص فوتسال قم نیز در کنار وی عضو تیم شهرداری ساوه بودند.

در حالی که فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر فوتسال ایران از روز ششم تیر ماه رسما با رقابت 14 تیم آغاز می‌شود، حسن‌زاده قرارداد خود را با تیم شهرداری تمدید کرده و بدین ترتیب در کنار دیگر مربیان قمی، در نوزدهمین دوره لیگ برتر نیز هدایت این تیم را انجام می‌دهد.


انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcizva5.t1avv2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما