شنبه ۱۲ تير ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۰۸
کد مطلب : 39881
در مسابقه فوتسال بزرگداشت زنده یاد استاد منصور صفایی،

تیم ملی هنرمندان با منتخب داوران فوتبال لیگ برتر بازی می‌کند

قم نيوز : قم نیوز: مسابقه فوتسال بزرگداشت زنده یاد استاد منصور صفایی میان تیم ملی هنرمندان ایران و منتخب داوران فوتبال لینگ برتر کشور یکشنبه این هفته در قم برگزار می‌شود.
تیم ملی هنرمندان با منتخب داوران فوتبال لیگ برتر بازی می‌کند
به گزارش قم نیوز، نشست خبری مسابقه فوتسال بزرگداشت زنده یاد استاد منصور صفایی با حضور تیم ملی هنرمندان ایران و منتخب داوران فوتبال لیگ برتر کشور عصر امروز در هتل پارسیا قم برگزار شد.
در این نشست خبری که حسین یاریار، مدیرعامل تیم ملی هنرمندان ایران، علی صفایی، نماینده تیم منتخب داوران و محمدرضا شکارچی، مدیر گروه ساختمانی نقش برتر و پیام ابراهیم پور، مدیر سروش استان قم، در آن حضور داشتند، جزئیات این دیدار و حاشیه های پیش بینی شده برای آن مطرح شد.

مدیرگروه ساختمانی نقش برتر: افتخار حمایت از ورزش قم را داریم
مدیر گروه ساختمانی نقش برتر، مهندس محمد رضا شکارچی، در ابتدای این نشست خبری با تقدیر از اصحاب رسانه که با زبان روزه، به پوشش اخبار و رویدادهای ورزشی و غیر ورزشی می پردازند، اظهار داشت: زمانی که استاد منصور صفایی در قید حیات بودند، افتخار تقدیر از ایشان را داشتیم زیرا ایشان برای ورزش قم و کشور تلاش زیادی کردند و خاک این ورزش را خوردند.

شکارچی تصریح کرد: شرکت ساختمانی نقش برتر به عنوان یک گروه خدمت رسان به جامعه ورزش کشور و جامعه داوران کشور در این نشست حضور دارد و جناب علی صفایی نیز که یادگار مرحوم استاد صفایی هستند، علاوه بر حضور در جمع شرکت نقش برتر، به عنوان نماینده تیم منتخب داوران کشور در این نشست حاضر هستند تا بتوانیم برنامه ای خود در شأن داوران عزیز و پیشکسوتان این ورزش برگزار کنیم.

نماینده تیم منتخب داوران: منتخب داوران به دیدار تیم ملی هنرمندان می‌رود
علی صفایی که نماینده تیم منتخب داوران فوتبال لیگ برتر کشور در این نشست بود نیز در سخنانی از تدارک این بازی توسط گروه ساختمانی نقش برتر قم تقدیر کرد و گفت: داوران نباید در مقابل دوربین تلویزیون زیاد حاضر شوند و من به سبب ارادتی که برگزارکنندگان این مسابقه دارم، حاضر شدم.

وی افزود: چهره های برجسته ای چون علیرضا فغانی، حسین زرگر، اشکان خورشیدی، علی میرزابیگی و تعداد دیگری از داوران فعال فوتبال لیگ برتر کشور در تیم منتخب داوران فوتبال لیگ برتر کشور حضور خواهند داشت و داوری این بازی نیز به عهده داوران پیشکسوت کشور خواهد بود.

صفایی با شرح برخی از فعالیت های خود اظهار داشت: 3 سال است که در عرصه لیگ برتر فعالیت می کنم و تاکنون 8 قضاوت داور وسط بوده ام.

وی به شرح ماجرای درگذشت استاد صفایی پرداخت و گفت: ایشان در روزش دو میدانی هم فعالیت می کردند و به زعم گفته دوستان از قدیم و اخیر، اخلاق سر لوحه رفتاری استاد صفایی بود و در زمینه داوری نیز این حسن اخلاق و انسانیت و جوانمردی را رعایت می کردند.

وی افزود: هنوز باور داغ پدرم را ندارم و فقدان ایشان برای من باورپذیر نیست.

مدیرعامل سروش قم: دیدار هنرمندان با داوران از شبکه سراسری پخش می‌شود
مدیرعامل سروش استان قم دیگر سخنران این نشست بودو اظهار داشت: ورزش بهانه خوبی برای فعالیت در حوزه فرهنگ است. جناب صفایی نیز سابقه خوبی در حوزه فرهنگ داشت و برگزاری این دیدار توسط گروه ساختمانی نقش برتر، فعالیت خوبی در حوزه فرهنگ است.

وی افزود: این برنامه بعد از پخش خبری شبکه 23 شبکه قم پخش می شود و بعد از تدوین و وله گذاری در یکی از شبکه های سراسری نیز در عید فطر پخش خواهد شد.

پیام ابراهیم پور تصریح کرد: جلوه این کار، اخلاقی خواهد بود و جوانمردی و اخلاق را ترویج خواهد کرد.

مدیر عامل تیم ملی هنرمندان: هر چه داریم از عنایات حضرت زهرا(س) است / المپیک هنرمدان جهان را راه می اندازیم
مدیرعامل تیم میلی هنرمندان کشور نیز در این نشست سخن گفت و تصریح کرد: برای من افتخار بزرگی است که در شهر قم هستم و استاد صفایی نیز گردن ورزش قم حق داشتند و این مسابقه نیز به این سمت چرخید. ابتدا قراربر این بود که این بازی به جهت دیگری برگزار شود که در ادامه به همان جهت نیز بازی برگزار می شود و برای مرحوم صفایی نیز باری می کنیم و دو بار می توانیم به قم بیاییم.

وی افزود: باشگاه هنرمندان کشور، روز یکشنبه در قم 506 امین بازی خیریه باشگاه هنرمندان به شمار می رود و قرار نیست در هر بازی خیریه، بحث پول مطرح باشد بلکه انجام امر به معروف و نهی از منکر خود نوعی خیریه است. 455 بازی داخلی داشته ایم و بنیان گذار بازی های فرهنگی خیریه در کشور بودهیم و 50 بازی بین المللی نیز برگزار کرده ایم.
یار یار با اشاره به برگزاری 2 دوره مسبقات جهانی 7 نفر در کشور، خاطرنشان کرد: دو سال دیگر مسابقات جهانی در مسکو برگزار می شود و در مسابقات که در مسکو برگزار شد، موفقیت خوبی کسب کردند.
مدیرعامل تیم ملی هنرمندان به حضور تیم منتخب جهان در ایران اشاره کرد و گفت: مسئولان اصلا همکاری نکردند اما خدا با ما همراه بود و امسال نیز احتمالا چهارم شهریور، تیم نسخه 2 ستارگان جهان شامل دل پیرو، روبرتو کارلوس و دیگران به قم می ایند و در آبان نیز تیم منتخب پیشکسوتان رئال مادرید به ایران می آید.
یار یار در پاسخ به سوالی درباره بازیکنان حاضر پاسخ داد و گفت: محسن تنابنده، خشایار راد، علی سلیمانی، مهدی امینی خواه، میرزاپور، سید جواد هاشمی احتمالا به قم می آیند.

مدیرعامل تیم ملی هنرمندان ایران افزود: در اسلام اصل بر برائت است اما در مملکت ما وقتی بحثهایی چون دزدی، اختلاس و فیش حقوقی پیش آمده است، همه به هم شک دارند. سالهاست که من نه فیلمی بازی کرده ام و نه کار دیگری کرده ام تا این جریان باشگاه هنرمندان تثبیت شد و انشاء الله المپیک آن را نیز برگزار می کنیم.
وی تصریح کرد: اگر فدراسیون این مسئله در ایران مستقر شود، تمامی هنرمندان جهان به ایران می آیند و اگر این افراد در مسائل انسان دوستانه، صلح و دوستی، پیش قدم شوند، کار فرهنگی بزرگی در ایران انجام می شود و بازتاب جهانی بسیاری خواهد داشت.
یاریار خاطرنشان کرد: ما از هیچ کسی نمی خواهیم که به ما کمک کنند و همه چیز را از حضرت فاطمه(س) می گیریم.


رئیس گروه ساختمانی نقش برتر در پایان این نشست خبری از شهید مهدی طهماسبی، اولین داور شهید مدافع حرم یاد کرد.


انتهای پیام / 105
https://qomnews.ir/vdcizvap.t1a3v2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما