پنجشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۲۲:۵۹
کد مطلب : 36721
با رقابت 4 تیم حاضر در مرحله نهایی

صعود کننده‌ها به لیگ برتر والیبال زنان ایران در قم معرفی می‌شوند

قم نيوز : قم نیوز: تیم‌های صعودکننده به مسابقات فصل آینده لیگ برتر والیبال بانوان باشگاه‌های کشور با انجام بازی‌‌های مرحله نهایی لیگ دسته اول کشور در قم معرفی خواهند شد.
صعود کننده‌ها به لیگ برتر والیبال زنان ایران در قم معرفی می‌شوند
به گزارش قم نیوز، با انجام مراحل رفت و برگشت مقدماتی فصل جاری مسابقات لیگ دسته اول والیبال رده سنی بزرگسالان بانوان قهرمانی باشگاه‌های کشور چهار تیم از شهرهای قم، شیراز، گیلان و بابل جواز حضور در مرحله نهایی این بازی‌ها را به دست آورده‌اند.

تیم‌های والیبال رده سنی بزرگسالان مجتمع ایرانیان قم، بلفای شیراز، سفیر گیلان و آریا صنعت بابل با عبور از مراحل مقدماتی خود را به مرحله پایانی مسابقات لیگ دسته اول والیبال بانوان باشگاه‌های کشور رسانده‌اند و جلسه برای تعیین میزبان رقابت نهایی بین تیم‌های مدعی صعود به لیگ برتر در فدراسیون والیبال برگزار شد.

در جلسه‌ای که در فدراسیون والیبال برگزار شد برنامه و نحوه رویارویی تیم‌ها با یکدیگر مشخص شد و بعد از آن در نشستی دیگر انتخاب میزبان بازی‌‌های مرحله نهایی مسابقات لیگ دسته اول والیبال بانوان باشگاه‌های کشور از بین چهار تیم حاضر در این بازی‌ها نیز تعیین صورت گرفت.

تیم والیبال مجتمع ایرانیان که برای نخستین‌‌بار حضور در رقابت‌های لیگ دسته اول والیبال بانوان باشگاه‌های کشور را تجربه می‌کند، اکنون به عنوان نماینده قم برای صعود به مسابقات لیگ دسته اول به لیگ برتر والیبال بانوان باشگاه‌های کشور با حریفان به رقابت خواهد پرداخت.

این در حالی است که فصل گذشته نیز در مسابقات لیگ دسته اول والیبال بانوان باشگاه‌های کشور تیمی به نام سفیر قم حضور داشت و یکی از شانس‌های اصلی صعود به لیگ برتر بود و حتی به مرحله نهایی نیز آمد در نهایت سوم شد و امسال تیم مجتمع ایرانیان قم تلاش خود برای راه‌یابی به لیگ برتر به کار گرفته است.

مجتمع ایرانیان قم در حالی امسال برای نخستین بار در مسابقات لیگ دسته اول والیبال بانوان باشگاه‌های کشور حضور یافته است که در مراحل رفت و برگشت مقدماتی با تمام توان در مقابل حریفان به میدان رفت و تک تک بازی‌های خود را با برد پشت سر گذاشت تا حضور در مرحله نهایی را تجربه ‌کند.

تیم والیبال بانوان مجتمع ایرانیان با بهره‌گیری از کادر فنی و بازیکنان بومی استان قم امسال مدعی صعود به لیگ برتر بزرگسالان والیبال بانوان باشگاه‌های کشور است و با انتخاب فدراسیون والیبال دیدارهای مرحله نهایی لیگ دسته اول والیبال بانوان ایران را در روزهای یکشنبه و دوشنبه آینده میزبانی می‌کند.

مجتمع ایرانیان قم در سال نخست حضور خود در بازی‌های لیگ دسته اول والیبال بانوان باشگاه‌های کشور عملکرد فوق‌العاده خوبی در لیگ داشت و آنقدر در مقابل حریفان خود نتایج فراتر از انتظار کسب کرد تا اینکه در پایان به عنوان صدرنشین و بدون شکست از گروه دوم مقدماتی به مرحله نهایی راه پیدا کرد.

حالا آرام آرام به زمان برگزاری بازی‌های مرحله نهایی فصل جاری لیگ دسته اول والیبال بانوان باشگاه‌‌های کشور نزدیک می‌شویم و تیم والیبال بانوان مجتمع ایرانیان قصد میزبانی از این مرحله را دارد تا با تداوم روند موفقیت‌های خود در لیگ امسال برای صعود به بازی‌های لیگ برتر تلاش کند.

دیدارهای مرحله نهایی با هدف معرفی تیم‌های صعودکننده از لیگ دسته اول به لیگ برتر والیبال بانوان باشگاه‌های کشور در روزهای هجدهم و نوزدهم بهمن ماه به میزبانی سالن شهید رضائیان قم برگزار خواهد شد و تیم‌های مجتمع ایرانیان قم، بلفای شیراز، سفیر گیلان و آریا صنعت بابل برای صعود به لیگ برتر با یکدیگر مسابقه می‌دهند.

انتهای پیام/۱۳۷
https://qomnews.ir/vdcizyap.t1aqr2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما