شنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۸:۳۳
کد مطلب : 27721
جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه‌:

استکبار به‌دنبال ترویج "اسلام‌های بدلی" است

قم نيوز : قم نیوز: جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه گفت: دشمن برای خاموش کردن اسلام ناب، اسلام‌های بدلی را تولید و ترویج می‌کند.
استکبار به‌دنبال ترویج "اسلام‌های بدلی" است
به گزارش قم نیوز ،‌ حجت‌الاسلام عبدالله حاجی‌صادقی در سومین روز از مراسم عزاداری نیروهای مسلح استان قم که در مجتمع آموزش عالی امام خمینی(ره) برگزار شد، با اشاره به هدف رسالت پیامبر(ص)، اظهار داشت: آبادی دنیا و آخرت از اهداف بعثت پیامبر اسلام بوده و عامل برخی از مشکلاتی که امروزه دیده می‌شود دوری از خداوند و تکیه‌بر غیر خداست.
 
جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران ‌بصیرت را مصداق‌شناسی و اقدام به‌موقع معنا کرد و افزود: ایجاد سرچشمه بصیرت یکی از دغدغه‌های بسیجیان است و بصیرت یکی از پیچیدگی‌های بسیج است که به کمک آن دشمن را ناامید کرده‌ایم.
 
وی تصریح کرد: اینکه امروزه انقلاب اسلامی به دنیا صادرشده ‌را مدیون بصیرت مردم هستیم.
 
حاجی‌صادقی با اشاره به اهمیت ترویج معارف اسلامی برای جوانان گفت: اگر معارف اسلامی در میان جوانان ترویج داده شود جامعه سالمی به وجود می‌آید که می‌تواند ابرقدرت‌های استکبار را از پا درآورد، زیرا دشمن برای از بین بردن هویت دینی مردم تلاش می‌کند.
 
جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران ‌بیان کرد: بعثت پیامبر(ص) نعمتی برای انسان‌ها است و وظایفی را برای افراد مختلف مشخص می‌کند که باید به این وظایف به‌خوبی عمل کنند.
 
وی بابیان اینکه دفاع از دین و سنگر‌نشینی نسبت به اسلام ناب یکی دیگر از وظایف انسان نسبت به بعثت است، اظهار داشت: دفاع از دین خدا، فصل مشترک اسلام است و اگر لازم باشد.
 
حاجی‌صادقی‌ وظیفه امروزه مسلمانان را تلاش برای تقویت دین اسلام عنوان کرد و افزود: انقلاب اسلامی تولد جدید اسلام ناب بوده و استکبار نیز به این نتیجه رسیده است که برای مقابله با بیداری اسلامی باید انقلاب اسلامی را از بین ببرد اما این رؤیا هیچ‌گاه به محقق نمی‌شود، زیرا انقلاب ایران موتور محرک اسلام بوده و حسینی ماندن و حسینی بودن وابسته به ادامه دادن راه امام حسین(ع) است.
 
جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران با اشاره به فعالیت‌های دشمن در فضای مجازی یاد عنوان کرد: دشمن برای خاموش کردن اسلام ناب، اسلام‌های بدلی را تولید و ترویج می‌کند.
 
‌انتهای پیام/136
https://qomnews.ir/vdcizyar.t1ayr2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما