پنجشنبه ۱ فروردين ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۲۰
کد مطلب : 12781
منبع : قم نیوز
فرماندار قم با اشاره به فعالیت ستاد تسهیلات زائرین عنوان کرد

هماهنگی ویژه‌ میان همه دستگاه‌های قم در نوروز 92

قم نيوز : قم نیوز: فرماندار قم از آمادگی و سامان‌دهی ویژه همه بخش‌ها به منظور ارائه خدمات در نوروز 92 خبر داد و گفت: این هماهنگی ویژه از جمله خصوصیات فعالیت‌های نوروزی ستاد دائمی تسهیلات در سال جدید است.
هماهنگی ویژه‌ میان همه دستگاه‌های قم در نوروز 92
به گزارش قم نیوز، اسماعیل زارعی کوشا با اشاره به انسجام و هماهنگی بالای همه دستگاه‌ها در سال جاری در قالب این ستاد اظهار کرد: مدیران نهادها و ادارات مختلف و روسای کمیته‌های ستاد تسهیلات عزمی جدی برای ارائه خدمات قابل قبول به مسافران و گردشگران نوروزی دارند.

وی از آمادگی و سامان‌دهی ویژه همه بخش‌ها به منظور ارائه خدمات در نوروز ۹۲ خبر داد و افزود: این هماهنگی ویژه از جمله خصوصیات فعالیت‌های نوروزی ستاد دائمی تسهیلات در سال جدید است.

فرماندار قم با بیان اینکه تدابیر ویژه‌ای هم به منظور آرامش در چهارشنبه آخر سال از سوی همه دستگاه‌ها صورت گرفت خاطرنشان کرد: این هماهنگی سبب شد چهارشنبه‌ای آرام و با کم‌ترین حادثه در قم رقم بخورد.

وی ادامه داد: روز گذشته بازدیدی از نقاط مختلف شهر به ویژه هسته مرکزی داشتیم و امروز و فردا هم محل‌های اسکان مورد بازدید قرار می‌گیرند.

زارعی کوشا از رضایت نسبی مردمی از امکانات موجود در قم خبر داد و عنوان داشت: مجموعه‌های اداری و دستگاه‌های عضو ستاد دائمی تسهیلات نوروزی استان قم سعی کرده‌اند در نوروز ۹۲ نهایت نوآوری و تلاش را در راستای ارائه خدمات بهتر و جدیدتر به مسافران و زائران نوروزی به کار گیرند.

فرماندار قم با اشاره به راه‌اندازی پارکینگ زائر در هسته مرکزی شهر گفت: این پارکینگ با ظرفیت دو هزار خودرو بسیاری از مشکلات ترافیکی قم را حل خواهد کرد ضمن اینکه سامان‌دهی خیابان‌های اطراف حرم مطهر و ممنوعیت پارک خودرو و نصب چادر در بخشی از بستر رودخانه (بلوار زائر) منظره بهتری را در مقابل دیدگان زائران و مسافران قرار خواهد داد.

وی با تاکید بر پرهیز از موازی‌کاری به عنوان یکی از شاخصه‌های فعالیت‌های ستاد تسهیلات نوروزی در سال جدید بیان داشت: امسال همه ادارات مکلف شده‌اند به تناسب امکانات خود، خدمات لازم را به مسافران و زائران ارائه دهند و این امر در مسیرهایی که بیشتر توسط گردشگران مورد تردد قرار می‌گیرد افزون‌تر خواهد بود.

انتهای پیام/۱۱۶/
https://qomnews.ir/vdcizyaz.t1arv2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما